استاد میثم فتحیان

سابقه فعالیت جواهرسازی استاد میثم فتحیان، به ۴ نسل پیش بازمی‌گردد و همواره پشت به پشت و نسل اندر نسل ادامه پیدا کرده است. از کار صبی اهواز گرفته تا زرکشی اصفهان و انواع و اقسام جواهرسازی را از اجداد خویش به ارث برده‌ است. پدربزرگ ایشان، حاج محمدعلی فتحیان، یکی از به‌نام‌ترین جواهرسازان ایران بوده و در تهران جواهرسازی را به زبده‌ترین شکل ممکن، انجام می‌داد. استاد میثم فتحیان نیز در کنار پدربزرگ خویش، فوت و فن و مهارت‌های لازم جواهرسازی را آموخت و همواره افتخار شاگردی این هنرمند بزرگ، موجب مباهات و خرسندی ایشان بود.

بیوگرافی استاد میثم فتحیان

استاد میثم فتحیان از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را در کارگاه‌های سطح بازار آغاز نمود. وی در رشته‌های طلاسازی، مخراج‌کاری ریخته‌گری، طراحی، اتود زدن، مرصع کاری، تراش سنگ، تراش کارونیگ (حجم تراشی) و تراش سنگ‌های جواهر در زیر دستِ استاد کارهای ماهر حدود ۱۰ سال کارآموزی کرده است. اکنون با مهارت‌های بسیاری که طی سال‌های کارآموزی اندوخته، در کارخانه خویش به تولید طلا و جواهر سازی مشغول گشته است.

کارونیگ

اجرای کار کارونیگ توسط استاد فتحیان

جواهر سازی

جواهر ساخته شده توسط استاد میثم فتحیان

استاد میثم فتحیان

بیوگرافی استاد میثم فتحیان

دوره‌های گذرانده استاد میثم فتحیان

جواهرسازی هنر زیبای تلفیق طراحی و جان بخشیدن به سنگ‌ها است.‌ استاد میثم فتحیان برای اینکه در یادگیری جواهرسازی و طلاسازی مهارت‌های لازم را بیاموزد، دست از تلاش برنداشت و به گذراندن دوره‌های بسیاری همت گزید. از جمله این آموزش‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
● دوره تخصصی قالب سازی و جواهرسازی در تایلند
● دوره سنگ تراشی، تراش فست و کارونیگ در چین
● دوره لاستیک بری و مدل سازی و قالب سازی با وکس در ترکیه و ایتالیا

● دوره فست برلیان و برلیان کات کردن در هند

سوابق کاری درخشان

طرح‌های فاخر و ارزشمندی که از این استاد هنرمند برجای مانده‌اند، عمدتاً در زمینه جواهرسازی مردانه و کاروینگ هستند که به بیش از ۷۰۰۰ مدل می‌رسد. از جمله نمونه کارهای استاد میثم فتحیان، می‌توان به طرح‌هایی که برای شرکت‌های بزرگی چون تیفانی، کارتیر انجام داده‌ است، اشاره کرد که همواره رضایت خاطر آن‌ها را به دنبال داشته است.علاوه بر این، استاد فتحیان، اتود زنی کارهای خاص زیادی و عملیات قالب سازی را برای بسیاری از کارخانه‌ها نیز اجرایی نموده‌ است.


همواره تلاش این هنرمند برجسته جواهرسازی، ماندگار شدن در صنعت جواهرات است تا بتواند آنچه که از اجداد خویش به جای مانده است را به دست نسل آینده برساند. برای همین منظور حدود ۲۵ سال پیش اولین برند خود را به نام تهران-فتحیان به ثبت رساند. برای برند خویش علامت اختصاری F&T را برگزید که مخفف فتحیان-تهران است تا در کنار نام فتحیان در صنعت جواهرسازی، نام ایران نیز بدرخشد.
استاد میثم فتحیان، در حال حاضر در دو کارخانه خویش، به کار جواهرسازی و تراش سنگ به شکل حرفه‌ای می‌پردازد. همچنین به صورت تخصصی به کار تراش سنگ فیروزه عجمی از جمله سایزبندی سنگ‌های مختلف در ابعاد استاندارد و غیر استاندارد نیز مشغول است.

سنگ تراشی به شکل حرفه ای

علت خاص بودن جواهرات استاد میثم فتحیان چیست؟

مشتریان استاد، اغلب افراد خانگی هستند که برای ثبت سفارش جواهرسازی، به دفاتر طراحی ایشان مراجعه می‌کردند. برای اولین بار است که تصمیم گرفته‌اند تا از طریق وبسایت، نیز اطلاع رسانی کنند تا هر آن‌کس که امکان مراجعه حضوری ندارد، بتواند لذت داشتن جواهر شخصی را با تیم حرفه ای استاد تجربه کند.


خیلی از افراد بزرگ و نامدار ایرانی به صورت اختصاصی، جواهرسازی خود را به مجموعه کافه طلا می‌سپارند. علت خاص بودن جواهرات استاد میثم فتحیان نیز، منحصر به فرد بودن و شخصی‌سازی آن است. استاد علاوه بر انتخاب بهترین سنگ‌ها در جواهرسازی، به طرح‌های یونیک و تک در ساخت جواهرات نیز معروف است. یعنی ایشان از یک کار، تنها یک نمونه به صورت یونیک و مطابق سلیقه شخصی مشتری می‌سازند و همراه با شناسنامه به فرد ارائه می‌هند.


تیم جواهرسازی استاد میثم فتحیان از مرغوب‌ترین و عالی‌ترین سنگ‌های اصیل و شناسنامه‌دار که گواهینامه موسسه گوهر شناسی (GIA) را نیز دارند، بهترین و خاص‌ترین جواهرات را برای شما می‌سازند. برای این منظور تنها کافیست هر آنچه را که در ایده دارید، به تیم متخصص مجموعه استاد میثم فتحیان بگویید تا جواهر خاص و سفارشی خودتان را تحویل بگیرید. همچنین جواهرات مجموعه کافه طلا با حداقل ۲۰ تا ۳۰ درصد زیر قیمت بازار به دست مشتریان عزیز می‌رسد، چون مجموعه در کنار حفظ کیفیت، به رضایت خاطر مشتری نیز اهمیت می دهد.

سوابق کاری

سوابق کاری

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس

حلقه نامزدی برلیان مدل 20036

حلقه نامزدی برلیان مدل 20036

حلقه نامزدی برلیان مدل 20037

حلقه نامزدی برلیان مدل 20037

حلقه نامزدی برلیان مدل 20038

حلقه نامزدی برلیان مدل 20038

حلقه نامزدی برلیان مدل 20039

حلقه نامزدی برلیان مدل 20039

حلقه نامزدی برلیان مدل 20040

حلقه نامزدی برلیان مدل 20040

حلقه نامزدی برلیان مدل 20041

حلقه نامزدی برلیان مدل 20041

حلقه نامزدی برلیان مدل 20042

حلقه نامزدی برلیان مدل 20042

حلقه نامزدی برلیان مدل 20043

حلقه نامزدی برلیان مدل 20043

حلقه نامزدی برلیان مدل 20044

حلقه نامزدی برلیان مدل 20044

حلقه نامزدی برلیان مدل 20045

حلقه نامزدی برلیان مدل 20045

حلقه نامزدی برلیان مدل 20046

حلقه نامزدی برلیان مدل 20046

حلقه نامزدی برلیان مدل 20047

حلقه نامزدی برلیان مدل 20047

حلقه نامزدی برلیان مدل 20048

حلقه نامزدی برلیان مدل 20048

انگشتری الماس زنانه

جهت تسهیل در انتخاب بهتر مدل ها و قیمت های جواهرات این شرکت و مواردی مانند؛ تفاوت بین سنگ های جواهر و انواع رنگ سنگ در سایزهای مختلف می توانید از کارشناسان مجرب این شرکت مشاوره بگیرید.

حلقه نامزدی برلیان 20018

حلقه نامزدی برلیان 20018

انگشتر جواهر زنانه

کد: R 004 رنگ: زرد عیار: 750 (۱۸ عیار) وزن: 7 گرم نوع سنگ: برلیان

انگشتر شبدر زرد

کد: R 0019 رنگ: زرد عیار: ۷۵۰ (۱۸ عیار) وزن: 5.5 گرم نوع سنگ: یاقوت و سیترین و عقیق زرد
0 تومان

آویز مروارید مدل 5000

آویز مروارید مدل 5000