جدیدترین حلقه نامزدی مردانه

جدیدترین حلقه نامزدی مردانه

آقایان معمولا در زمان انتخاب حلقه نامزدی برای خانم خود خیلی فکر می کنند اما زمانی که نوبت به انتخاب حلقه نامزدی خودشان می رسد، ممکن است توجهی نسبت به این موضوع نداشته باشند.اگر این اتفاق برای شما هم رخ داده باشد پس اجازه ندهید با انتخاب اشتباه حلقه بعد از مدتی پشیمان شوید. زیرا حلقه ازدواج، حلقه ای است که تا آخر عمر باید از آن استفاده کنید.

پس آن را باید به گونه انتخاب کنید که به همان اندازه که خانم شما حلقه خود را دوست دارد شما هم به همان اندازه حلقه خود را دوست داشته باشید و از به دست انداختن آن لذت ببرید.بنابراین لازم است جهت انتخاب جدید ترین حلقه نامزدی مردانه با انواع حلقه ها و نوع طراحی ان ها اشنا شوید. حال با خواندن مطالب ارائه شده در این مقاله می توانید به این اطلاعات دست یابید. پس با ما همراه شوید.

برخی از جدیدترین حلقه های نامزدی مردانه

در گذشته حلقه ازدواج مردانه ساده، انتخاب استاندارد بیش تر آقایان قرار می گرفت. در حالی که امروزه گزینه ها و مدل های متنوع زیادی در کنار مدل های کلاسیک را می توان به عنوان حلقه نامزدی برای آقایان خریداری کرد. برخی از مدل های حلقه نامزدی مردانه عبارتند از:

حلقه نامزدی مردانه ساده

همانطور که در قسمت بالا ذکر شد حلقه های ساده از گذشته تا امروز در بین افراد محبوب می باشد. با این حال اگر فردی به دنبال طرح متنوعی است دلیلی ندارد که حتما باید این مدل طلایی یا زرد رنگ و ساده را انتخاب و خریداری کند.

البته نا گفته نماند که رنگ سفید نیز جز گزینه های محبوب در انتخاب حلقه های ساده می باشد. در واقع آقایانی که علاقه مند به سبک کلاسیک هستند خرید حلقه نامزدی سفید ساده می توان گزینه مناسبی برایشان باشد.از آنجایی که طلا نرم است در صورتی که افراد با روش نادرست از آن استفاده کنند، باعث ایجاد خراشیدگی و فرورفتگی  بر روی ان می شوند. اما مدل حلقه های ساده نسبت به حلقه های دارای سنگ و الماس های قیمتی دارای قیمت مناسب تری هستند. همچنین حلقه های ساده  گونه های متنوعی از روکش ها را دارند و در مدل های مختلف طراحی و تولید می شوند.

حلقه ازدواج مردانه پلاتینیوم

این مدل از مقاومت و دوام بالایی برخوردار است به طوری که می توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. در واقع این ویژگی سبب محبوبیت آن در بین آقایان شده است. حلقه های ساده پلاتینیوم برای آقایانی که به انگشتر های سنتی علاقه دارند می تواند انتخاب مناسبی باشد.

دقت کنید که پلاتینیوم جز گران ترین فلزات است که می توانید در خرید جواهرات عروسی انتخاب کنید. همچنین با وجود طرح های برش خورده زیبا هر بیننده ای رو به خود جلب می کند. با وجود تمام این مزایا و زیبایی ها اما حلقه هایی که با این مواد تولید می شوند مستعد خراشیدگی هستند.اگر همسر شما جز ان دسته از افرادی است که فعالیت های روزمره سنگین انجام می دهد و از دستانش بسیار استفاده می کند ممکن است حلقه پلاتینیوم برای او انتخاب مناسبی نباشد.

حلقه ازدواج مردانه پلاتینیوم

حلقه مردانه تیتانیوم ساده

یکی دیگر از فلزات محبوب برای ساخت حلقه های مردانه تیتانیوم است. در واقع محبوبیت این فلز به دلیل دوام و مواد تشکیل دهنده آن می باشد. تیتانیوم برای آقایانی که مشاغل سختی دارند ایده آل است زیرا این فلز بسیار تخریب ناپذیر است.

ناگفته نماند تیتانیوم جز مقرون به صرفه ترین متریال برای خرید حلقه نامزدی محسوب می شود. یکی از ضعف های اصلی تیتانیوم در تغییر اندازه آن است در واقع می توان گفت تغییر اندازه آن غیر ممکن است و اگر اندازه انگشت شما در طی سالیان بزرگ یا کوچک شود نیاز به یک انگشتر جدید خواهید داشت.

حلقه مردانه دو رنگ

این نوع حلقه نیز جز محبوب ترین انتخاب برای آقایان محسوب می شود زیرا مواد تشکیل دهنده  ان از فلزات گران بها تولید شده است. حلقه های دو رنگ برای آقایان شیک پوش که دوست دارند با جواهرات خود ظاهری شیک و زیبا داشته باشند انتخاب بسیار مناسبی است.

حلقه نامزدی مردانه ساده الماس

این حلقه ها  دارای درخشش و زیبایی چشم نوازی هستند و معمولا استایل های مجلل بسیار از آن استفاده می کنند. در واقع این حلقه ها برای مردانی که می خواهند کمی شیک تر از حلقه های نسبتا ساده داشته باشند انتخاب مناسبی می باشد. تنها ایراد حلقه های الماس قیمت بالای آن است زیرا سنگ های الماس به طور قابل توجهی قیمت جواهرات را افزایش می دهد.

حلقه نامزدی با سنگ های قیمتی

استفاده از سنگ های قیمتی در حلقه های نامزدی مردانه بسیار رواج پیدا کرده است. زیرا این سنگ ها ممکن است سنگ ماه تولد یا سنگی باشد که مورد علاقه شما است. در واقع این انگشتر ها برای آقایانی که دوست دارند خاص باشند و به دنبال چیز متنوعی هستند انتخاب صحیحی می باشد. سنگ های قیمتی می تواند از لحاظ مقاومت متفاوت باشد به همین دلیل اگر همسر شما جز ان دسته افرادی است که دارای مشاغل سخت است حتما مسئله مقاومت و دوام بالای آن را در نظر بگیرند.

حلقه نامزدی با سنگ های قیمتی

حلقه های نامزدی مردانه خاتم کاری

بسیاری از مدل های حلقه دارای منبت های تزئینی هستند. این منبت ها می توانند شامل چوب، کربن، صدف، سنگ یا فیبر باشند.  درواقع منبت ها برای آقایانی که دوست دارند ظاهری متفاوت و چشمگیر داشته باشند انتخابی فوق العاده ای است. پس حتما توجه کنید که برخی از این تزئینات به اندازه فلز های دیگر از دوام بالایی برخوردار نیستند. به همین سبب محصولات پاک کننده، آب و حتی استفاده مداوم روزانه از آن می تواند به سطوح ظریف آن ها آسیب  برساند.

حلقه های نامزدی مردانه کلید یونانی

آقایانی که تمایل به متفاوت بودن دارند و علاقه ای به جواهرات پر زرق و برق و تجملاتی ندارند حلقه های یونانی انتخاب مناسبی برای آن ها می باشد.شما می توانید  انواع مختلف طرح های یونانی مناسب ازدواج را با انواع مختلف فلزات گران بها پیدا کرده و خریداری کنید. بنابراین مطمئن شوید که بودجه تان متناسب با طرح انتخابی شما باشد.

مدل های سفارشی حلقه نامزدی مردانه

حلقه های سفارشی مردانه به عنوان محبوب ترین سبک ها محسوب می شوند زیرا انتخاب طرح هایی که با رابطه شما مرتبط است و یا معنای خاصی برای شما دارد می تواند یک گزینه بسیار فوق العاده و زیبا برای انتخاب باشد. شیوه های بسیار متنوع و ایده های جذاب زیادی وجود دارد که شما می توانید به وسیله آن ها حلقه خاص خود را طراحی کرده و سفارش دهید. از جمله حلقه های سفارشی که باب میل افراد طراحی می شود عبارتند از:حک کردن، تاریخ عروسی  یا یک جمله مورد علاقه، کلمه یا عبارت خاص می تواند زیبایی حلقه شما را چند برابر کند.

همچنین بسیاری از حلقه های نامزدی خاصیت دارند که هر متنی را در آن ها حک کنید. پس حلقه ای انتخاب کنید که دارای معنای خاص مانند سنگ ماه تولد، جواهرات استخراج شده از منطقه یا محل زندگی، و یا رنگ مورد علاقه تان باشد. ناگفته نماند که برای انجام این فرایند می توانید توصیه هایی از طراحان متنوع دریافت کنید.

حلقه نامزدی مردانه آنتیک

روش دیگر که می توانید از میان انواع مختلف حلقه ها، انتخاب خود را خاص کنید این است که یک مدل آنتیک را در نظر بگیرید. زیرا این گزینه برای افراد علاقه مند به تاریخ بسیار فوق العاده خواهد بود. فقط باید توجه کنید که تنها آقایان قرن بیستم از این حلقه نامزدی استفاده می کردند بنابراین ممکن است انتخاب محدودی در این زمینه داشته باشید.

حلقه نامزدی مردانه آنتیک

یکی از شخصیت های معروف در زمینه طراحی و تولید انگشتر نامزدی مردانه

استاد میثم فتاحیان از موفق ترین و با تجربه ترین افراد در زمینه جواهر سازی است. وی به دلیل تخصص و اطلاعات معماری در رابطه با جواهرات، نقش و نگار و الهام از فرهنگ های مختلف و ترکیب مدل های ایرانی و خارجی توانسته جواهرات بی نظیری را تولید کند. پس شما می توانید با الهام گرفتن از طراحی های بی نظیر استاد فتاحیان مدل مد نظر حلقه نامزدی مردانه خود را انتخاب کنید.

کلام اخر

امروزه به دلیل تنوع زیاد حلقه های ازدواج مردانه نسبت به گذشته گزینه های انتخاب بیشتری برای داماد ها وجود دارد. به همین سبب آقایان حلقه هایی با سبک های  فراتر از حلقه های ساده و استاندارد می پسندند که نشان دهنده سلیقه و شخصیت خودشان باشد.اگر شما هم در فرآیند ازدواج هستید و می خواهید بهترین حلقه نامزدی مردانه را برای همسرتان خریداری کنید تا او پس از مدتی نسبت به حلقه خود دلزده نشود حتما از مطالب ارائه شده در این مقاله استفاده کنید.

ثبت نظرات
*