خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2022"  از "مهر"

طلای ماشینی چیست؟ نکاتی که باید پیش از خرید طلای ماشینی بدانید!
که طلای دست ساز نوعی زینت است، عنصر اصلی در ساخت آن طلا است و با هنر دست ساخته می شود. آن دسته از افرادی که در این تجارت فعال هستند و جذب می شوند معمولاً به صنایع دستی یا سازه های دست ساز علاقه مند هستند.
طلای روسی چیست و چه تفاوتی با طلای زرد دارد؟
طلای روس اصطلاحی است که در بسیاری از فروشگاه های طلا و سازندگان طلا و جواهر رایج می باشد. این نوع طلا تفاوت هایی با طلای زرد دارد. درصد خلوص طلای روس از طلای زرد کمتر است بدین صورت که میزان مس به کار رفته در طلای روس از طلای زرد بیشتر می باشد.
انواع نگین انگشتر
انگشترها برای زیباتر شدن به نگین نیاز دارند که البته انتخاب این نگین ها کاملا سلیقه ای است و در انواع مختلف مانند الماس،زمرد،لاجورد ،لعل و غیره موجود است.ما در این مقاله سعی داشته ایم انواع نگین با خصوصیات ظاهری اش را به شما معرفی نماییم همراه ما باشید.
نحوه محاسبه عیار های مختلف طلا
آیا می‌دانید عیار طلای اب شده در ری‌گیری چگونه محاسبه می‌شود؟ یکی از بازارهای پرتلاطم و پرطرفدارسرمایه گذاری این روزها بازار طلا است
آشنایی با تاریخچه حلقه ازدواج
دل حلقه بین عروس و داماد یک سنت دیرینه است و برخی قدمت آن را زمان مصر باستان می‌دانند، البته استفاده از چنین حلقه‌های نمادین در بسیاری از فرهنگ‌های سراسر جهان شناخته شده است. حلقه‌های مرسوم در زمان مصر باستان بسیار شبیه حلقه‌های امروزی بودند. حلقه‌های ازدواج در مکان‌های مختلف دنیا معانی متفاوتی نیز دارند و در برخی موارد به عنوان طلسم و یا به عنوان تعهد فرد به دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرند.
نکاتی برای انتخاب و خرید النگو
النگو یکی از زیورآلاتی است که از گذشته تا کنون مورد توجه بوده است. در گذشته مردان از النگو در بازوهای خود و زنان در دست خود استفاده می کردند. این زیور آلات از فلزات گرانبها ساخته می شوند و می توانند بسیار گران قیمت و یا ساده باشند. شما می توانید طرح مورد نظر خود را سفارش دهید تا روی النگو برای شما حکاکی کنند. در این مقاله تلاش کردیم برای شما نکاتی را بیان کنیم که در هنگام خرید و انتخاب النگو لازم است به آن ها توجه کنید. النگو می تواند یک کادوی بسیار مناسب برای شما باشد. سعی کنید در روزهای خاص و شلوغ به خرید نروید و قبل از خرید تصمیم خود را گرفته باشید که چه نوع طلایی می خواهید. در هنگام خرید سعی کنید به عیار طلای خود دقت نمایید نه داخلی و خارجی بودن آن. همچنین رنگ پوست دست و این که بیشتر از چه نوع لباس ها و چه رنگ هایی استفاده می کنید می توانند از نکاتی باشند که برای انتخاب و خرید النگو باید به آن ها توجه کنید.