خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2020"  از "آذر"

حلقه نامزدی نقره
حلقه نامزدی می تواند در جنس ها و شکل های مختلف تهیه شود که از بهترین آن ها می توان به حلقه نامزدی نقره اشاره کرد. این حلقه توانسته ویژگی های مختلفی را از خود به نمایش بگذارد که در ادامه این مطلب به بررسی کامل تر آن خواهیم پرداخت. پس همراه ما باشید.
انواع گوشواره نقره
گوشواره های نقره انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها زیبایی خاصی را با خود به همراه دارند که در ادامه این مطلب به آن ها خواهیم پرداخت.
تاریخچه زمردهای حکاکی شده چیست؟
زمرد یکی از سنگ های گرانقیمت و بسیار زیبا است که از گذشته تا به امروز مورد توجه قرار گرفته است، در زمرد حکاکی توسط جواهر سازان نقش های خیره کننده روی زمرد پیاده می شود و زیبایی این سنگ را چند برابر می کند و جلای فوق العاده ای به زیور الات می بخشد.
سنگ سودالیت و خواص آن
کارشناسان معتقدند که مؤثرترین راه برای ایجاد ارتباط با کریستال سودالیت و خواص درمانی آن، نگه داشتن سنگ روی بدن یا نزدیک بدن است. به شما این امکان را می دهد تا با گلو و چاکرای چشم سوم شما ارتباط برقرار کند و انسداد را از بین ببرد و تعادل را در این مراکز انرژی ایجاد کند.
سنگ های ماه تولد شهریور کدام اند؟
سنگ های ماه تولد شهریور شامل یاقوت کبود،یشم، کارنلین، جاسپر، سیترین، جاسپر و عقیق است که تاثیرات مثبتی روی متولدین شهریور ما می گذارند.
انتخاب دستبند نقره
دستبند نقره یکی از زیورالات مورد علاقه خانم ها است که این روزها با ارائه طرح های مردانه نظر اقایان را نیز جلب کرده است، استفاده از دستبند نقره اصل زیبایی منحصر به فردی به استایل خانم ها می بخشد و طرح های متنوع آن هر نوع سلیقه ای را راضی میکند.