خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2020"  از "مهر"

حلقه های ازدواج سلطنتی
حلقه های ازدواج سلطنتی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و هر کدام از آن ها قیمت های مختلفی را به خود اختصاص داده اند. می توان اینطور بیان کرد که این دسته از حلقه ها بین گران ترین گزینه ها قرار گرفته اند و بسیاری از افراد سلبریتی استفاده کننده آن هستند. از این رو قصد داریم تا شما را با این افراد و محبوب ترین حلقه های سلطنتی آشنا کنیم. از این رو تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.
آموزش طراحی طلا و جواهر با سیستم ماتریکس
امروزه طراحی طلا با ماتریکس یکی از پیشرفته ترین روش های طراحی طلا است که توانسته در دنیای مد و فشن نیز جایگاه ویژه ای را از آن خود نماید و تنوعی از طرح ها را به بازار طلا و جواهر ارائه دهد.
آموزش طراحی طلا و جذب نیرو
طراحی طلا و جواهر یک شغل جذاب و بسیار کاربردی و پر درامد می باشد، در همین راستا مراکز زیادی نسبت به آموزش طراحی طلا و جواهر و جذب نیرو اقدام کرده اند. گذراندن دوره های این حرفه و یادگیری تمام جزئیات آن می تواند آینده شغلی درخشانی برای فرد فراهم نماید.
لباس عروس طلا
لباس عروس یکی از مهم ترین مواردی است که برای مراسم عروسی باید تهیه شود. با وجود تنوع زیاد انواع لباس عروس دنیا، انتخاب برای عروس خانم های زیبا قطعا سخت خواهد بود. در این بین لباس عروس طلا یکی از انواع گران قیمت ترین لباس عروس است.
آشنایی با انواع تسبیح ها و ویژگی آنها
از روزگاران قدیم از تسبیح استفاده می شده، مسیحیان اولین کسانی بودند که آن را به کار می بردند، امروز در هر جانماز، مکان های مقدس و زیارت گاه ها به وفور یافت می شود، انواع مختلف تسبیح عبارتند از: تسیح تربت، ام البنین، عقیق و فیروزه، مرجان، معمولی و ...
گردنی تمام سنگ
از گذشته های دور تا کنون ،استفاده از سنگ های قیمتی، به صورت کاملا ویژه در جواهرات خاص استفاده میشد. معروف ترین جواهرات تمام سنگ ،گردنبند می باشد که بسیاری از افراد به این طلا و جواهر علاقه خاصی دارند. در گردنبند های تمام سنگ، از سنگ های قیمتی مانند زمرد، عقیق، لاجورد، الماس و نگین هایی خاص و ویژه استفاده می شود که این سنگ ها زیبایی چشم گیری به گردنبند می دهند.