خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2024"  از "شهریور"

ارتباط انتخاب نوع ساعت طلا بر شخصیت افراد
ساعت طلا یکی از اکسسوری های مهم و تاثیر گزهر بر استایل و شخصیت افراد است. درواقع ساعت طلا می تواند بازتابی از شخصیت فرد باشد.
اثر نوسانات اقتصادی بر بازار طلا
بازار طلا به عنوان یک بازار مالی پر طرفدار در سرتاسر دنیا محسوب می شود که افراد بسیاری در آن سرمایه گذاری کرده و به خرید و فروش طلا می پردازند. نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که قیمت طلا تاثیر بسزایی از شرایط اقتصادی حاکم بر دنیا و کشور مورد نظر، می گیرد. اگر قصد سرمایه گذاری در این بازار را دارید، بهتر است که این مقاله را مطالعه فرمایید.
7 مدل از جواهراتی که هر خانم باید داشته باشد
جواهرات از جمله مهمترین اکسسوری هایی هستند که به خانم ها احساس زیبایی و اعتماد به نفس می دهد و استایل خاص و ویژگی زنانه را در یک خانم نمایان می کند. به همین دلیل خانم ها اهمیت ویژه ای به امتخاب جواهرات می دهند.
قیمت هر گرم نقره 925
عوامل مختلفی در قیمت هر گرم نقره ۹۲۵ موثر است از جمله قیمت جهانی نقره، نرخ ارز و میزان عرضه و تقاضا که در این مقاله به آن می پردازیم.
تشخیص نقره از استیل و تفاوت آنها
نقره و استیل دو فلز هستند که به دلیل شباهت ظاهری که دارند تشخیص این دو از یکدیگر برای خریداران از اهمیت بسزایی برخوردار است. در این مقاله به روش تشخیص این دو فلز می پردازیم.
نقش شمش نقره در اقتصاد جهانی
در سال های اخیر سودآوری سرمایه گذاری در نقره توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به این فلز گرانبها جلب کرده است. نقره به عنوان سرمایه ای با ثبات به حساب می آید و طی 12 ماه گذشته در بحبوحه رویدادهای سیاسی و جغرافیایی، بحران های زیست محیطی و بی ثباتی های متعدد اقتصادی توانست دوباره از مرز 30 دلار عبور کند. پس چشم انداز سرمایه گذاری برای نقره چیست؟ آیا در آینده به رشد خود ادامه خواهد داد؟ در زیر چشم انداز سرمایه گذاری نقره را تحلیل می کنیم.