خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2020"  از "آبان"

انگشتر نقره زنانه
انگشتر نقره زنانه یکی از اکسسوری های پر طرفدار خانم ها است که در طرح های مختلف ارائه می شود، تزیین این انگشتر ها با سنگ های زینتی می تواند زیبایی خیره کننده ای را به آن ها ببخشد.
آلیاژ نقره و طلا و اثرات آن روی بدن انسان
آیا کسی کاملاً اهمیت انرژی و تأثیر آن بر بدن را درک می کند؟ آیا کسی هنگام سازگاری بدن با اشکال، الگوها و نیروهای مختلف انرژی، به اهمیت و انشعابات معنوی، ذهنی و جسمی آن پی می برد؟ در نسل های گذشته، تکنیک ها و فلسفه های سلامتی، همراه با آزمایش انرژی های مختلف و تأثیر آنها بر بدن بود. بررسی اثرات ترکیباتی هم چون آلیاژ نقره و طلا و عملکردهای آن ها را روی بدن انسان نتایج خوبی به همراه داشت.
سنگ های ماه تولد دی کدام است؟
برای هر ماه سنگ هایی معرفی می شود که می توان از آن ها در موقعیت های مختلفی استفاده کرد. در این بین سنگ های ماه تولد دی، گارنت، یاقوت سرخ، اونیکس و لاجورد هستند. این سنگ ها علاوه بر زیبایی، خواص زیادی هم دارند.
نقره چیست؟
نقره یکی از فلزهای ارزشمند یافت شده در طبیعت است که تاریخچه پیدایش ان به قرنها قبل بازمی گردد. کاربرد این فلز در صنایع مختلف همچنین در تولید انواع زیورالات باعث شد انسان ها از گزشته تا به امروز توجه ویژه ای به این فلز داشته باشند.
سنگ آزوریت و تاریخچه آن چگونه است؟
سنگ آزوریت، از یک ماده معدنی نادر و از ترکیبی به نام کربنات مس تشکیل شده است که یا در اثر تماس آب غنی از دی اکسید کربن و مواد معدنی حاوی مس و یا از طریق واکنش نمک های معدن و سنگ آهک ایجاد می شود.
پلاتین چیست و چه کاربردی دارد؟
پلاتین یک از کمیاب ترین فلزات گرانبها محسوب می شود. از نظر ظاهری، پلاتین به رنگ سفید نقره ای و براق است. از آنجا که به نظر می رسد بسیار شبیه به طلای سفید است، این تمایز برای چشم ممکن است کمی گیج کننده به نظر برسد. پلاتین همچنین از طلا با دوام تر است، این یکی از دلایلی است که اغلب در فلز انتخابی حلقه های نامزدی مشاهده می شود.