خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2024"  از "مهر"

سنگ پیترسیت چیست؟
سنگ پیترسیت یکی از سنگ های بسیار گرانبها و زیبا در طبیعت است که در دسته سنگ های نیمه قیمتی تقسیم بندی می شود. این سنگ زیبا خواص و مزیت های بسیاری دارد که از آن ها می توان به تقویت سیستم ایمنی بدن، تعادل هورمون ها و غدد و همچنین افزایش انرژی مثبت در زندگی افراد اشاره داشت. در این مطلب به بررسی سنگ پیترسیت پرداخته ایم.
خرید حلقه نامزدی به عهده کیست؟
خرید حلقه نامزدی یه توافق زوجین بستگی دارد و معمولا هر دو طرف در آن دخیل هستند.
راهنمای انتخاب حلقه ازدواج برای آقایان
طرح ها و مدل های متنوعی از حلقه نامزدی مردانه در بازار موجود است که هر کدام دارای ویژگی های ظاهری مختص به خود را دارند و براساس جنس و طراحی به کار رفته در آنها قیمت گذاری می شوند.
فیروزه ازبکستانی چیست؟
سنگ فیروزه یکی از زیباترین و خاص ترین انواع سنگ های گران بها در جهان محسوب می شود که به دلیل رنگ منحصر به فرد و خواص بسیاری که دارد، شهرت بالایی را کسب کرده است. یکی ازانواع سنگ فیروزه در جهان، فیروزه ازبکستانی می باشد که تاریخچه ای بسیار غنی دارد و در این مطلب سعی کردیم تا به بررسی فیروزه ازبکستانی بپردازیم.
سنگ های ماه متولد مهر کدامند؟
هر ماه سنگ مخصوص به خود را دارد که تاثیر بسزایی بر زندگی فرد می گزارد. از جمله ماه مهر که در این مقاله به سنگ متولدین این ماه می پردازیم.
فیروزه بهتر است یا عقیق
فیروزه یک سنگ قیمتی رنگارنگ با نماد آرامش است و در مقابل عقیق یک سنگ پرطرفدار زیبا با نماد قدرت است. اینکه فیزوزه بهتر است یا عقیق بستگی به نیاز و سلیقه شما دارد.