خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2024"  از "اسفند"

خواص درمانی و روحی انگشتر فیروزه در طب سنتی و روایات معاصر
از زمان باستان تا دوران معاصر فیروزه به عنوان یک سنگ مقدس مورد توجه قرار گرفته است و به دلیل خ اص درمانی و روحی که دارد از اهمیت زیادی برخوردار است، به همین دلیل از گذشته تا کنون در زیورالات از آن استفاده می شود.
خواص تسبیح فیروزه
تسبیح فیروزه ای یکی از معروف ترین و با ارزش ترین تسبیح ها به شمار می رود. خواص تسبیح فیروزه نیز در ترغیب مردم به استفاده از آن نقش اساسی دارد. علت خرید و استفاده از تسبیح فیروزه برای ما مسلمانان تنها به تلاوت و ذخیره ثواب معنوی خلاصه نمی شود و اگر هر فردی خواص تسبیح فیروزه را بداند بدون شک این تسبیح را برای بهره مندی از زیبایی منحصر به فرد و خواص استثنایی آن انتخاب می کند. با گالری ما همراه باشید تا با خواص و تاثیرات سنگ های تسبیح فیروزه بر ذهن و بدن آشنا شوید و نکات لازم برای اطلاع از قیمت تسبیح فیروزه و خرید آن را دریافت کنید.در ادامه همراه ما باشید.
فیروزه و تاثیرات مثبت آن بر جسم و روح
فیروزه علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که دارد از خواص متعددی برای انسان نیز برخوردار است از جمله می توان به تاثیر مثبت آن بر جسم و روح اشاره کرد.
راهکارهای نگهداری و تمیز کردن انگشتر فیروزه
همه سنگ های قیمتی مستعد ساییدگی هستند. متأسفانه، با گذشت زمان، زیبایی طبیعی آن‌ها کاهش می‌یابد و این می‌تواند ناشی از عوامل بسیاری از جمله خراشیدگی و تجمع کثیفی روی جواهر باشد. این فرایند در مورد انگشتر فیروزه هم صدق می کند. به همین جهت سعی کردیم نکات مراقبتی و راهکارهای تمیزکردن این سنگ گرانبها را در اینجا گردآوری کنیم.
7 نکته مراقبت از جواهرات فیروزه ای
نگهداری از جواهرات فیروزه نیازمند مراقبت و اقدامات احتیاطی مناسب است. پیروی از برخی دستورالعمل های اساسی به محافظت از جواهرات شما در برابر آسیب و سایش کمک می کند. تمیز کردن مرتب جواهرات جدید باعث درخشندگی آن ها می شود و موجب می شود بتوانید مادام العمر از آن ها استفاده کنید.
آشنایی با معدن فیروزه نیشابور
نیشابور شهری چهار فصل با مردمانی خونگرم است که همه آنجا را از آرامگاه دو شاعر بزرگ و فرزانه خیام و عطار می شناسیم. بزرگترین معدن فیروزه در غرب آسیا معدن نیشابور است که در 35 کیلومتری شمال غربی این شهر قرار دارد. یکی از مزیت های گردشگری در معدن فیروزه نیشابور این است که این شهرک در چهار فصل میهمان شما خواهد بود. اگر در تابستان از معدن رنگارنگ فیروزه دیدن کنید، هوای داخل معدن بسیار خنک تر از بیرون است و از شکاف های سنگ قطره های آب راه خود را باز می کند که روح طراوت و شادی را در شما بیدار می کند. به طور قطع می توان گفت که زیبایی و جذابیت این معدن از درخشش رنگ نگین آبی آن بسیار خیره کننده خواهد بود. در ادامه آشنایی با معدن فیروزه نیشابور به جایگاه و همچنین خواص و ......... سنگ فیروزه می پردازیم. با ما همراه باشید.