خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2020"  از "اردیبهشت"

تکنیک های ساخت طلا

در صنعت جواهرسازی و طلاسازی از تکنیک های خاصی برای تولید محصول مورد نظر استفاده می شود. هر مرحله ای که برای ساخت آن طی می شود نیازمند دانش و هنر مخصوص خودش است تا بهترین و با کیفیت ترین محصول بدست مشتری برسد. در تکنیک ساخت طلا، در کنار مهارت شخص از ابزار آلات مخصوصی هم استفاده می شود تا دقت و زیبایی بالاتر رود. بطور کلی در پروسه تولید طلا، 8 مرحله طی خواهد شد که از مرحله پنجم تا هشتم کار اصلی انجام می شود. کارخانه های زیادی در این حوزه فعالیت می کنند تا بهترین محصول را به بازار ارائه نمایند.

۳۰ دانستنی جالب درباره ی طلا

طلا این فلز پر اهمیت که یکی از بر بحث ترین موضوعات در سرتاسر دنیا است. یک پشتیبان قوی برای اقصاد هر کشور، حتی خانواده ها نیز امروزه بیش از پیش برای سرمایه گذاری روی طلا حساب می کنند. اما خواص مختلف طلا چیست و کاربرد های مختلف آن کدامند؟ برای پاسخ به این سوال های مهم با ما همراه باشید

ده کاربرد مهم طلا در صنایع مختلف

یکی از رایج ترین و گسترده ترین کاربردطلا ساخت جواهرات و زیورآلات می باشد. ویژگی های مهمی که این فلز گران‌بها دارد باعث شده است تا در ساخت جواهرآلات بی‌رقیب باشد. طلا در اتصالات و پوست های تقویت کننده، لحیم کاری ها و نوار های ارتباطی نقش مهمی را دارند.

خرید و فروش طلا و جواهرات

از دیرباز طلا مورد استقبال  تمام مردم دنیا  قرار گرفته است و بسیاری از افراد از طلا استفاده های زیادی می کردند. برخی از طلا به عنوان منبع کسب درآمد استفاده می کردند و برخی برای تزیین وسایل از طلا بهره می بردند. به نوعی می توان گفت که طلا برای هر فردی یک کاربرد و یک مفهومی دارد. ‏طلا جزء فلزهای با ارزشی است که کاربردهای بسیار زیادی دارد و همچنین از ارزش بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد.

معنی انگشتر مردانه در انگشتان مختلف دست
انگشتر یکی از نمادی ترین جواهر هاست، زیرا بعضی از انگشتر‌ ها خاصه ازدواج هستند بسیاری از افراد ممکن است معانی انگشت های مختلف دست خود را ندانند. هر انگشت می تواند معنی مختلفی داشته باشد و با دانستن معانی آن هر فرد طبق شخصیتی که دارد انگشت مناسب را برای انداختن انگشتر انتخاب می کند.در این مقاله معانی انگشتر مردانه در انگشت های مختلف دست را بررسی کرده ایم. باید اضافه کرد که معانی انگشت های دست در کشورهای مختلف فرق می کند. برخی از کشورها ممکن است حلقه ی ازدواج خود را در دست چپ بیندازند و این در حالی است که در برخی فرهنگ ها دست چپ برای حلقه مناسب نیست. شما طبق فرهنگی که دارید باید از انگشت دست برای انگشتر استفاده کنید.
سنگ برلیان چیست؟
درواقع برليان نوعي از تراش الماس می باشد كه طي صدسال اخير موردمطالعه قرارگرفته و اصلاح‌شده، اين نوع از تراش در مدل‌های هندسي متفاوت با استاندارخاصي تراشيده می‌شود که در این مقاله به آن پرداخته ایم همراه ما باشید.