خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2021"  از "بهمن"

قیمت انگشتر تک نگین زنانه
قیمت انگشتر تک نگین زنانه به عواملی مانند نوع نگین، جنس رکاب و وزن آن بستگی دارد، انواع انگشتر تک نگین زنانه مانند انگشتر تک نگین شرف شمس، انگشتر تک نگین زمرد، یاقوت، عقیق، فیروزه و ...وجود دارد که هر کدام خواص و ویژگی های منحصر بفردی داشته و قیمت مشخصی نیز دارند.
انگشتر زنانه فیروزه
امروزه کارخانه های زیادی به وجود آمده است که به تولید انواع انگشتر فیروزه زنانه مشغول هستند. انگشتر فیروزه زنانه دارای جایگاه بالایی برای بانوان می باشد و میان آن ها بسیار پر طرفدار می باشد. یکی از جواهراتی که خانم ها علاقه بسیاری دارند از آن استفاده کنند انگشترهای فیروزه می باشد. از مهمترین نگین ها که در این دسته از جواهرات برای افرودن زیبایی، استفاده می شود نگین فیروزه نیشابور می باشد که در فروشگاه های جواهرات زیادی این نوع جواهرات به فروش میرسد.
انواع سنگ های قیمتی آبی رنگ
سنگ های قیمتی آبی رنگ می توانند روی انواع جواهرات به کار بروند یا به تنهایی کاربردهای فراوانی دارند.
فروش نقره
سرمایه‌گذاری در نقره همانند سرمایه گذاری در طلا رونق یافته است. نقره نيز مثل طلا یک سرمایه‌گذاری فیزیکی است که به راحتی به دست نمی‌آید. چون منابع محدودی بر روی زمین دارند. همچنین نقره با افزایش و کاهش نرخ دلار قیمتش بالا و پایین می‌رود؛ اما میزان ضرر و سود نقره از طلا کمتر است زیرا حبابی نیست.
کمربند طلا
استفاده از زیورآلات از روزگاران گذشته تا به امروز در بین مردم از جایگاه خاصی برخوردار بوده است و حتی کسانی که از شرایط مالی خوبی برخوردار نیستند حداقل یک بار در طول عمر خود از این فلز با ارزش استفاده کرده اند. کمر بند طلا از جمله زیورآلاتی است که در بین بعضی از اقوام مختلف ایران جایگاه خاصی دارد. استفاده از کمربند طلا در بین مردم مهدیشهر به زمانهای دور برمی گردد چون مردم این شهر به زیورآلات علاقه نشان می دهند از کمربند طلا نیز استفاده می کنند
سرویس کادویی جواهر
عمر استفاده از زیور و جواهر، در طول تاریخ چندهزار ساله بشریت ادامه داشته و اولین نشانه های استفاده از جواهرات به بیش از هزار سال قبل می رسد. در این زیورها از صدفها و دیگر سنگ های زینتی زیبا استفاده می شده که در کنار جنبه های زیبایی و زیوری، با اعتقادات پزشکی و حتی جادویی همراه بوده است.