خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2022"  از "شهریور"

سوت چیست؟
ارزش طلا به اندازه ای است که کوچک ترین ذرات آن نیز اهمیت دارد و نمی توان نسبت به آن بی تفاوت بود. یکی از کمترین واحد های وزنی که مورد استفاده زرگران قرار دارد سوت است که در این مقاله با آن آشنا خواهید شد.
خواص انگشتر عقیق برای زنان
از جمله انگشترهای محبوب بین خانمها عقیق است، اما قبل از استفاده از آن باید بدانیم انگشتر عقیق زنانه چه خواصی دارد؟
انگشتر یاقوت
یکی از انواع سنگ های قیمتی که در ساخت جواهر و زیور آلاتی مانند انگشتر و گردنبند و ... کاربرد دارد، سنگ یاقوت برمه می باشد. نام گذاری یاقوت برمه به دلیل آن است که در این منطقه سنگ های اصل و گران بهای یاقوت وجود دارد. در این مقاله به صورت کامل به بررسی سنگ یاقوت برمه و انگشتر آن پرداخته ایم.
انگشتر طلا سیاه قلم مردانه و زنانه
طلای سیاه قلم در انگشتر های مردانه و زنانه و النگوهای زنانه جلوه بسیار منحصر به فردی دارد و بسیار از مردان و زنان دوست دارند که نمونه از این طلا را در گالری خانگی خود داشته باشند. انگشتر سیاه قلم ارزش بسیار بالایی دارد.
حلقه نامزدی در کدام دست و کدام انگشت
حلقه نامزدی را می توان یکی از نشانه های تعهد زوجین به یکدیگر دانست و در روز ازدواج همراه با آرزوی خوشبختی هرکدام از زوجین در دست دیگری قرار می دهند. بد نیست بدانید یکی از دلایل دایره بودن حلقه های مرسوم این است که این شکل آغاز و پایانی ندارد. در واقع هزاران سال پیش یونانیان معتقد بودند رگی که در انگشت چهارم وجود دارد به قلب متصل بوده و آن را رگ عشق نامگذاری کردند.
چگونه برلیان اصل را تشخیص دهیم؟
یکی از سنگ های زیبا برای تزیین انواع زیورالات برلیان است که در واقع همان الماس تراش خورده است، تشخیص اصل از تقلبی بودن این سنگ هنگتم خرید جواهرات اهمیت بسزایی دارد.