خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2020"  از "مرداد"

درجه بندی الماس چگونه می باشد ؟
الماس های کشف شده از معادن در رنگ، اندازه، وزن، میزان سختی و ویژگی های مختلفی وجود دارند که بر همین اساس درجه بندی می شوند و ارزش گذاری آن ها متناسب با همین درجه بندی انجام می شود.
الماس مصنوعی چگونه ساخته می شود؟
در کنار الماس طبیعی که از معدن ها به صورت طبیعی استخراج می شود، الماس مصنوعی نیز وجود دارد که ساخته دست انسان است و طی فرایند آزمایشگاهی تولید می شود. این الماس در ساخت انواع جواهرات و همچنین صنایع متنوعی کاربرد دارد.
برلیان سیاه
برلیان سیاه به عنوان یکی از جواهرات گران بها و بسیار زیبا و چشمگیر شناخته شده است، تزیین انواع زیور الات با برلیان سیاه ارزش و زیبایی آن را چند برابر خواهد کرد، برلیان سیاه یکی از انتخابات اکثر افراد مشکل پسند است.
خواص انواع سنگ های انگشتر برای کار و زندگی
سنگ هایی که روی انواع انگشترها استفاده می شود نه تنها زیبایی ویژه ای به دستان فرد هدیه می دهند، بلکه تاثیرات بی نظیری در کار و زندگی نیز دارند.
طلا و جواهر چگونه آسیب می بینند؟

طلا و جواهرات از مورد علاقه های بانوان ایرانی هستند که نگهداری از آن ها شرایط خاصی دارد. در این مقاله تلاش کرده ایم به شما راهکارهایی را ارائه دهیم تا راه های حفاظت از طلا و جواهرات خود را شناخته و از آن ها در برابر آسیب های محیطی و غیرمحیطی حفاظت کنیم. همچنین در این مقاله روش هایی برای تمیز کردن جواهرات مختلف به شما آموزش داده تا  بتوانید آن ها را از آسیب های محیطی حفظ کنید و طلاهایی تمیز و براق داشته باشید.

همه آنچه باید در ارتباط با انواع یاقوت بدانید

سنگ یاقوت یکی از سنگ های با ارزش و زیبا است که در طبیعت یافت می شود و در ساخت انواع جواهرات از سال های کهن تا به امروز استفاده شده است.