خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2023"  از "آذر"

4 مشکلی که هنگام خرید جواهرات با آن روبرو خواهید شد
زمانی که می خواهید از سرمایه شخصی خود برای خرید جواهرات برای خود استفاده کنید، باید به نکات کلیدی خرید سنگ های قیمتی مرغوب توجه کنید. این سنگ های قیمتی باید یک عمر زیبایی دوام داشته باشند و قیمت آن نباید کاهش یابد. در راهنمای خرید جواهرات که در زیر ذکر شده است، ما به کیفیت سنگ های قیمتی توجه زیادی می کنیم. سنگ ها چگونه طبقه بندی می شوند؟ خلوص هر رنگ چقدر است؟ چگونه یک گوهر ارزشمندتر از گوهرهای دیگر می شود. با توجه به بودجه شما با کیفیت ترین سنگ های قیمتی را انتخاب کنید.
نکات استفاده از الماس در جواهرات
الماس از جمله سنگ های پر کاربرد در ساخت زیورالات است، این سنگ علاوه بر جلوه و زیبایی خیره کننده ای که دارد از خواص متعددی نیز برخوردار است. در این مقاله به اهمیت استفاده از الماس در جواهرات می پردازیم.
حلقه سولیتر چیست و به چه معناست؟
حلقه سولیتر از جمله حلقه های سنتی شیک و پر طرفدار است که اکثر افراد برای حلقه نامزدی هن را خریداری می کنند.
خرید و فروش زمرد
سنگ زمرد یکی از سنگ های بسیار گرانبها و قیمتی است که در جاهای مختلف دنیا یافت می شود. برای خرید و فروش سنگ زمرد باید نکاتی را بدانید که در این مطلب به آن اشاره کرده ایم.
خرید و فروش گارنت یا دمانتوید
سنگ گارنت یا دمانتوید، یکی از کمیاب ترین و با ارزش ترین سنگ ها در دنیا است که معادن محدودی داشته و به رنگ سبز است. بسیاری از جواهرسازان زیبایی این سنگ را با زمرد و الماس برابر می دانند و همین موضوع نیز باعث شهرت بی حد و مرز سنگ گارنت شده است.
خواص فلز نقره برای زنان و مردان
نقره یکی از فلزات جذاب برای تولید انگشتر، دستبند و دیگر اکسسوری هاست، در این مطلب خواص فلز نقره برای زنان و مردان را مورد بررسی قرار می دهیم.