خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2020"  از "شهریور"

آموزش جواهر سازی
از زمان طلوع تمدن، انسان ها به هر طریقی به دنبال تزیین و زیبایی خود بوده اند و نسل های جواهرساز و طلافروش برای ارضای این خواسته، انواع مختلفی از جواهرات را ایجاد کرده اند.
دستبند چرمی طلای زنانه
دستبند چرمی طلای زنانه یکی از دستبند های پر طرفدار است که امروزه توسط اکثر خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد، این دستبند ها در طرح های متنوعی ارائه می شود که توانسته نظر همگان را به خود جلب کند، زیبایی منحصر بفرد در کنار قیمت مناسب این نوع دستبند ها باعث استقبال بی نظیر از آن ها شده است.
چطور فیروزه اصل را از تقلبی آن تشخیص دهیم؟
سنگ فیروزه یکی از سنگ های زیبا و قیمتی است که در انواع مختلفی وجود دارد، فیروزه نیشابور یکی از معروف ترین سنگ های فیروزه است که به رنگ آبی آسمانی بوده و رگه ها و نقطه های سیاه در آن وجود دارد. تغییر رنگ سنگ فیروزه در معرض آفتاب نشان دهنده تقلبی بودن آن است.
سنگ های ماه تولد تیر کدام اند؟
متولدین تمام ماهها سنگ های مخصوص خود را دارند، متولدین تیر ماه هم از این امر مستثنی نیستند، یاقوت سرخ، زمرد، الماس و سنگ ماه از اصلی ترین سنگ های این ماه هستند
صدور شناسنامه جواهر
صدور شناسنامه جواهر اثبات کننده اصالت، کیفیت و اصل بودن آن است، درواقع وجود شناسنامه برای جواهرات قیمتی ضروری است که در آن پارامترهای مختلف مانند نام جواهر، وزن دقیق، قیمت، عکس و ... ثبت می شود.
سرویس جواهر
خرید سرویس جواهرات یکی از علایق دیرینه خانم ها بوده و هست. این سرویس ها در مدل های مختلف وقیمت های متنوع ارائه می شوند که با تزیین انواع سنگ های قیمتی از جمله یاقوت، زمرد، الماس و... زیبایی چند برابری را کسب کرده اند.