خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2022"  از "آذر"

چگونگی ست کردن گردنبند و دستبند طلا با لباس‌های مجلسی
داشتن یک استایل جذاب در مهمانی و مجالس از مهمترین مواردی است که باعث می شود مانند یک ملکه بدرخشید. یکی از مهمترین آیتم هایی که در داشتن یک استایل جذاب موثر است، استفاده از انواع گردبند و دستبند طلا می باشد. البته لازم است که با چگونگی ست کردن گردنبند و دستبند طلا با لباس های مجلسی آشنا شوید.
چگونه برای آقایان زیورآلات طلا مردانه بخریم؟
اگر به دنبال خرید هدیه برای همسرتان هستید، به خرید طلا فکر کنید. با توجه به اینکه طلا سرمایه گذاری امنی می باشد، می توانید با انتخاب طلا به عنوان کادو با یک تیر دو نشان بزنید. در این مقاله می خواهیم بدانیم چگونه برای آقایان زیورآلات طلا مردانه بخریم؟
معرفی جدیدترین سرویس های زیورآلات عروس (طلا و نقره)
سرویس زیورالات عروس از مهمترین خریدهای عروسی است که بهتر است در کنار در نظر گرفتن بودجه سرویسی انتخاب شود که هم با لباس عروس و هم با سلیقه و استایل عروس تناسب دلشته باشد. در این مقاله به معرفی جدیدترین سرویس طلا و نقره عروس می پردازیم.
دستبند طلای چشم نظر
طلای چشم نظر انواع مختلفی دارد که دستبند طلای چشم نظر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. وجود زیورآلات با نماد چشم زخم از گزشته های دور تا به امروز محبوب بوده و برای آن احادیث و روایات متعددی وجود دارد.
تاج عروس ، تاج طلا
تاج عروس اهمیت ویژه ای درمیان اکسسوری های عروس خانم ها دارد و اگر به درستی انتخاب شود می تواند زیبایی خارق العاده ای به عروس هدیه دهد. در این میان تاج طلا در رتبه نخست قرار دارد و زیبایی و شکوه ویژه ای را ارائه می دهد.
ساعت نقره
هر ساعت با هدف خاصی ساخته شده است. برای مناسبت های رسمی، سادگی حرف اول را می زند. یک ساعت ساده به سبک کلاسیک و بند چرمی مشکی، هرگونه اعتراضی را دفع می‌کند. اما برای کت و شلوارهای رسمی، ساعت هایی با بدنه ظریف و بند چرمی باریک و براق مناسب خواهند بود.