خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2024"  از "تیر"

فروش طلا بدون فاکتور؛ ریسک‌ها و نکات مهم خرید و فروش
فروش طلای بدون فاکتور کار بسیار دشواری است و عملا طلا فروشی ها از خرید طلای بدون فاکتور بنا به دلایل مختلف، خودداری می کنند. در واقع طلای بدون فاکتور می تواند ریسک هایی داشته باشد که در این مطلب قصد داریم تا به بررسی فروش طلا بدون فاکتور؛ ریسک‌ها و نکات مهم خرید و فروش، بپردازیم.
پلمپ سکه چیست و چه رازی پشت اصالت و اعتبار آن پنهان است؟
پلمپ سکه در واقع قرار دادن سکه درون لفاف مشخصی است که از آسیب به آن جلو گیری شود و توسط بانک مرکزی و صرافی ها انجام می شود.
چگونه از سنگ یشم نگهداری و آن را تمیز کنیم؟
در هنگام استفاده از نگین یا سنگ در انواع جواهرات باید مراقبت های لازم را انجام دهیم تا ضربه‌ای به این اکسسوری گران بها وارد نشود. در ادامه شما را با چند روش نگهداری و مراقبت از سنگ یشم آشنا می‌کنیم.
بررسی مراحل ساخت شمش طلا
با توجه به محبوبیت شمش طلا اکثر افراد تمایل به خرید و سرمایه گذاری در آن را دارند در این مقاله به بررسی مراحل ساخت شمش طلا می پردازیم.
مهم ترین معایب صندوق سرمایه گذاری طلا
صندوق سرمایه گذاری در کنار مزایای متعدد خود، معایبی چون نامشخص بودن بازدهی سود به افراد سرمایه گذار و عدم حق شرکت در مجامع بورسی را دارد. با شناخت معایب این صندوق و درک آن می توانید انتخاب درستی در این حوزه داشته باشید.
شمش طلا بخریم یا سکه
بسیاری از افراد به دنبال سرمایه گذاری در بازار طلا هستند. یکی از روش های سرمایه گذاری در این بازار خرید و فروش شمش های طلا یا سکه است. بنابراین ممکن است این سوال برایتان به وجود بیاید که شمش طلا بخریم یا سکه؟ در این مطلب به این سوال شما پرداخته ایم.