خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2024"  از "مرداد"

راهنمای خرید ساعت طلا
خرید ساعت طلا برای علاقه مندان به این نوع ساعت ها، یک دغدغه محسوب می شود. زیرا ساعت های طلا نمونه های تقلبی دارند و ممکن است افراد نتوانند به درستی نمونه اصلی از تقلبی را تشخیص دهند. به همین دلیل در این مقاله سعی کردیم تا به بررسی راهنمای خرید ساعت طلا بپردازیم.
پلاتین گرانتر است یا طلا؟
پلاتین و طلا از جمله فلزهای گرانبها است که بیشتر افراد برای سرمایه گذاری از آن استفاده می کنند. اما اینکه کدامیک برای سرمایه گذاری بهتر است را در این مقاله پاسخ می دهیم.
معرفی برندهای لوکس ساعت‌های طلا
ساعت های طلا، یکی از انواع زیور آلات طلا محسوب می شوند که در دنیا شهرت بالایی دارند. از سال های گذشته تاکنون برندهای بسیار متفاوتی به طراحی و ساخت ساعت های طلا پرداخته اند که برخی از آن ها به دلیل استفاده از طلای خالص و الماس و ... بسیار لوکس بوده و شهرت بالایی را به دست آورده اند. در این مطلب به بررسی معرفی برندهای لوکس ساعت‌های طلا پرداخته ایم.
کاربرد فیروزه در ساخت جواهرات و اشیای زینتی
فیروزه یکی از محبوب ترین و زیباترین سنگ های قیمتی است که در تولید انواع جواهرات از جمله گردنبند، انگشتر و سایر اقلام مورد استفاده قرار می گیرد. برای کار با نگین فیروزه و تولید زیور آلات مختلف به ابزار خاصی نیاز است تا فیروزه را به شکل دلخواه تراش دهیم.
مقایسه تسبیح نقره با تسبیح‌های دیگر
تسبیح از دیرباز به عنوان ابزاری برای آرامش روح و ذکر گفتن مورد استفاده قرار گرفته است. جنس تسبیح علاوه بر جنبه‌ ظاهری، بر روی کیفیت ذکر گفتن و حس و حال فرد تاثیرگذار است. در میان انواع مختلف تسبیح، تسبیح نقره به دلیل ویژگی‌‌های خاص خود از جمله زیبایی، ماندگاری و خواص درمانی، جایگاه ویژه‌‌ای دارد.
کاربرد نقره در عکاسی
نقره یک فلز گرانبها و بسیار با ارزش است که در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله صنایعی که نقره در آن کاربردهای فراوانی دارد، می توان به صنعت عکاسی اشاره داشت. در این مطلب به بررسی کاربرد نقره در عکاسی پرداخته ایم.