حلقه سولیتر چیست و به چه معناست؟

حلقه سولیتر چیست و به چه معناست؟

حلقه سولیتر یکی از انواع انگشترهای کلاسیک و بسیار شکیل می باشد که معمولا آن را به عنوان انگشتر نامزدی می شناسند. انگشتر سولیتر یا نامزدی  نماد عشق و علاقه است که به همدیگر هدیه می دهند و به عنوان یکی از اصول اولیه خواستگاری نیز به شمار می رود.

این انگشتر در بین خانم‌ها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و یکی از اکسسوری هایی که همیشه مد بوده و هرگز از مد نمی‌رود و دمده نمی شود. امروزه با تغییر صنعت مد و جواهر سازی هر نوع حلقه ای با نگین الماس یا کریستال به هر اندازه و هر تراشه ای در دست انگشترهای سولیتر قرار می گیرد. برای آشنایی بیشتر در این مقاله با ما همراه باشید تا بررسی کنیم که حلقه سولیتر چیست و به چه معناست؟

حلقه سولیتر چیست ؟

حلقه سولیتر یک نوع انگشتری است که با یک حلقه به همراه یک نگین از جنس الماس جذاب یا کریستال می باشد یا به تمامی جواهرات و زیور آلاتی که تنها یک نگین دارند، سولیتر می گویند. در صنعت جواهرات  و زیور آلات ، حلقه های سولیتر را در ردیف انگشترهای الماس طبقه بندی می کنند.

این انگشترها از نظر زیبایی و سادگی جزو بهترین انگشترهای جهان به شمار می روند و همچنین این نوع انگشترها و حلقه ها جلوه بسیار درخشان و خیره کننده ای دارند و معمولا برای ازدواج و نامزدی بسیار مناسب هستند. یکی از باارزش ترین و خاطره انگیزترین انگشترها برای بانوان انگشتر سولیتر می باشد.

حلقه سولیتر به چه معناست؟

حلقه سولیتر به معنای انگشتر نامزدی با یک الماس خاص یا کریستال است که به عنوان انگشتر نشان و حلقه نامزدی برای خانم‌ها خریداری می شود. این حلقه سولیتر فلسفه ای عاشقانه و رویایی دارد و به منزله همیشگی و پایدار بودن عشق میان دختر و پسر و داشتن یک رابطه عاطفی برای همیشه آن را در دست کرده و از آن نگهداری می کنند.

درواقع انگشتر سولیتر یادآور یک اتفاق خاص در زندگی زوجین می باشد که به عنوان هدیه به نامزد در زمان خواستگاری اهدا می شود. این حلقه سولیتر نامزدی یکی از جواهرات مهم در فرایند نامزدی است و نمادی از عشق و وفاداری بین دو نفر استفاده می شود.

این حلقه با طراحی انحصاری و منحصر به فرد خود و با تضمین اصالت و کیفیت به فروش می رسد. تولید جواهراتی مثل حلقه سولیتر به صورت دست ساز به کمک طراحان خلاق و استادکارانی ماهر ایرانی همچون استاد میثم فتحیان  صورت می گیرد.

ویژگی حلقه سولیتر

حلقه سولیتر نامزدی اکثرا دارای شکل ساده و ظریف و تک نگین و از جنس طلای سفید می باشد. نگین این انگشترها از مهم ترین عناصر تأثیرگذار بر حلقه است.یکی از بهترین و البته گران ترین  سنگ ها برای این حلقه استفاده از سنگ الماس است.

الماس یک انتخاب کلاسیک و البته لاکچری برای حلقه نامزدی است که هزینه بالایی هم دارد. سنگ های یاقوت سرخ و زمرد هم می توانند،انتخاب بسیار جذابی برای حلقه نامزدی باشند به طور کلی سنگ ها با ویژگی هایی که  دارند، می توانند در انتخاب شما تأثیرگذار باشند. انگشتر سولیتر می تواند به تنهایی استفاده شود یا در در کنار انگشتر تمام دورنگین یا حلقه ازدواج قرار گیرند.

ویژگی حلقه سولیتر

به خاطر آن که نگین حلقه در درون قالب نگین جای می گیرد، جواهرسازان معمولا آن را به رنگ سفید طراحی می کنند تا جلوه و زیبای خیلی بهتری به آن بدهند. حلقه سولیتر با صفت و ویژگی تک نگین بودنی که دارد، آن را از تمام زیور آلات و جواهرات دیگر متمایز می کند. درواقع ویژگی اصلی زيورآلات  سولیتر تک نگین بودن آنها می باشد و همچنین در کنار این ویژگی سادگی در عین زیبایی یکی از اصلی ترین ویژگی‌های انگشتر سولیتر است.

خرید حلقه سولیتر

خرید حلقه سولیتر یا نامزدی به عنوان یک نماد ازدواج و عشق در فرهنگ های مختلف جهان است و یکی از پرطرفدارترین انواع اکسسورهایی است که از طرف مردان برای بیان علاقه به خانم مورد علاقه‌شان هدیه داده می شود. حلقه سولیتر سبکی از زيورآلات کلاسیک است که فردی با هر سبک و سلیقه ای آن را انتخاب می کند، البته انتخاب و خرید این حلقه سولیتر گرانبها اغلب به ترجیح شخصی، بودجه و سبک دلخواه بستگی دارد.

خرید این حلقه سولیتر تک نگین می تواند، بهترین انتخاب شما باشد؛زیرا در عین حال که ساده است بسیار شکیل و چشم نواز به نظر می رسد. وقتی یک حلقه سولیتر خریداری می کنید آن قدر خاص و چشم نواز است که تا سال‌های سال از تماشای آن لذت می برید و به انتخاب خود می بالید.

اگر سبک خاصی از حلقه سولیتر تک نگین را می پسندید و بودجه محدودی دارید، می توانید از مجموعه جواهرات سولیتر استاد ماهر ایرانی میثم فتحیان که به صورت دست‌ساز  در انواع  طرح ها و وزن های دلخواه مشتری تولید شده‌اند، خریداری کنید.

مدل‌های حلقه سولیتر

انگشترهای طلای سولیتر  در طرح های مختلفی تقسیم بندی می شوند که هر کدام ویژگی و طرح های خاص خود را دارند. حلقه سولیتر دارای مدل‌های زیبا و متنوعی  می‌باشند و  امروزه کالکشنی از به روزترین و جدیدترین مدل های انگشترهای تک نگین با برندهای معروف در جواهر فروشی ها  موجود است.

انگشتر از سولیتر از جمله محصولات مورد علاقه خانم‌ها است که عموما این محصول به صورت دائمی مورد استفاده قرار می گیرند و این انگشترها به دستان شما جلوه و جذابیت خاصی می دهد که اگر کنار سایر زیور آلات مکمل از  آن استفاده شود به درخشش و زیبای آن می افزاید.

ویژگی خاص این  حلقه‌های سولیتر، استفاده از ایده ها و طرح های جهانی است وجزو به  روزترین طرح های جواهرات در دنیا محسوب می‌شود. این حلقه‌های سولیتر علاوه بر زیبایی و جذابیت، نمادی از ثروت و اصالت است.حلقه سولیتر با توجه به شکل‌ها و سنگ های مورد استفاده در طرح های ساده و ظریف تا طرح هایی با سنگهای بزرگ و گران قیمت به بازار عرضه می شوند که بر اساس طرح ها و وزن های متنوع خود تقسیم بندی می شوند که هر زوج بتواند حلقه مورد نظر خود را بر اساس بودجه خود خریداری کند. در زیر به شرح آنها می پردازیم‌.

حلقه سولیتر سنگین

حلقه سولیتر با وزن سنگین با کیفیت و عیار بالا تهیه می شوند و معمولا با سنگ های قیمتی مثل الماس و یاقوت تزئین می شوند. نگین الماس با براقیت و زیبایی خود نماینگر ارزش ویژه ای هستند. این انگشترهای زنانه به عنوان جواهری مدرن وشیک مورد استفاده جشن ها و مناسبت‌های ویژه می باشند. هنگام خرید این انگشتر سولیتر، وزن اهمیت زیادی دارد. وزن انگشتر شامل وزن طلای خالص و وزن نگین یا جواهر اضافه شده در آن می باشد.

حلقه سولیتر سنگین

قیمت آنها بر اساس وزن کامل طلای استفاده شده به قیمت روز و نگین کار شده در آنها و همچنین مقدار هزینه اجرت ساخت حساب می شود. البته نگین کارشده روی انگشترها قیمت متفاوتی دارند، اگر از الماس یا یاقوت استفاده شده باشد بر حسب قیراط محاسبه می شود و به قیمت انگشتر اضافه می شود. این مدل  انگشترهای سنگین سولیتر مناسب دستان توپر می‌باشد.

حلقه سولیتر سبک

حلقه های سولیتر سبک یکی از مدل‌های بسیار پرطرفدار در بین خانم‌ها است و این مدل انگشترها به دلیل زیبایی و انعطاف پذیری در طراحی‌ها  وقیمت مقرون  به صرفه شان  توجه زیادی به خود جلب کرده اند. این انگشترهای سولیتر می توانند در مراسم‌های مختلف، جشن ها و حتی در روزهای عادی و روزمره مورد استفاده قرار گیرند.

انگشترهای تک نگین دار سولیتر نه تنها به عنوان جواهر شیک متناسب با هر فصلی جذابیت دارند بلکه به عنوان هدیه نماد عشق و تعهد استفاده می شوند. حلقه سولیتر سبک ظرافت خاص خود را دارند و برای خانم‌ها با انگشترهای بسیار ظریف گزینه مناسبی است.

استفاده از انگشترهای سبک در انگشت احساس سنگینی ندارید و راحت تر می توانید هر جا در انگشت بیندازید. استفاده از نگین های سبک که وزن زیادی به انگشتر اضافه نمی کند و  همچنین قیمت پایین تری نیز دارند و از نظر اقتصادی مقرون به صرف هستند. حلقه سولیتر سبک بهترین گزینه برای کسانی است که انگشتان کشیده و لاغر دارند، می باشد.

نتیجه گیری

همان طورک گفته شد حلقه سولیتر محبوبیت بالایی در جواهرات دارد و در میان خانم‌ها به عنوان پرطرفدارترین انگشترها شناخته شده است. این انگشترهای تک نگین سولیتر به هر مناسبتی زیبایی و ارزش افزوده و همیشه در مد بوده و محبوبیت خود را حفظ می کنند. طراحی خاص این حلقه سولیتر به عنوان بهترین و به روزترین طرح ها جواهرات در دنیا شناخته شده است و ویژگی تک نگین بودن آن باعث شده آن را از تمامی جواهرات دیگر متمایز کند.

انگشتر سولیتر به معنای انگشتر نامزدی به عنوان نمادی از عشق و ازدواج است که در فرهنگ‌های مختلف جهان وجود دارد. این اکسسوری زیبا و منحصربه فرد در طرحهای متنوع از ساده و سبک گرفته تا پیچیده و سنگین در بازار موجود است  که هر زوج بتواند حلقه  مورد نظر خودرا با بودجه ای که دارد، خریداری کند.

ثبت نظرات
*