ست کردن طلا با رنگ پوست

ست کردن طلا با رنگ پوست

انتخاب بهترین نوع طلا که با رنگ پوست ما تناسب داشته باشد یکی از دغدغه هایی است که شاید شما هم با آن مواجه شده باشید. ما هزینه زیادی را صرف خرید یک فلز گرانبها می کنیم در نتیجه انتظار داریم که بهترین خروجی را از این هزینه در یافت کنیم. می دانیم که طلا دارای انواع مختلفی است و هر کدام با توجه به ساختار مولکولی که دارند ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا می باشند. در این مقاله به شما آموزش می دهیم چگونه مناسب ترین نوع و رنگ طلا را برای ظاهر خود انتخاب کنید.

تعیین نوع رنگ پوست(سرد یا گرم):

باید بداینم که رنگ جواهراتی که انتخاب می‌کنیم، میبایست با رنگ پوستمان تناسب داشته باشد. اگر برای شما مهم است که ظاهری همه چیز تمام داشته باشید و هر کسی از دیدن شما و جواهراتی که انتخاب کرده اید تعریف و تمجید کند، باید همه این نکات ریز و درشت را رعایت کنید.

اولین قدم برای  اینکه بدانیم چه رنگ هایی از طلا و جواهرات با پوست ما هماهنگی بیشتری دارند این است که رنگ دقیق پوست خود را تشخیص بدهیم. برای این عمل راه های زیادی وجود دارد. بهتر است روی قسمتی از پوست بدن خود متمرکز شوید و بررسی های لازم را به عمل بیاوردید. برای این کار ما قسمت مچ دست را پیشنهاد می کنیم.

رنگ پوست این قسمت را به طور دقیق مشاهده کنید، اگر رنگ آن به سمت سبزی تمایل داشت، شما رنگ پوست از خانواده رنگ های گرم دارید و اما اگر اثری از رنگ آبی در رنگ پوست مچ خود مشاهده کردید، شما رنگ پوست سرد دارید. حال راحت تر می توان تشخیص داد که چه نوع طلا و یا جواهری برای پوست شما مناسب تر است و همنشینی بهتری را ایجاد می‌کند.

رنگ های سرد و جواهرات آن :

منظور از پوست های با رنگ سرد، طیفی از رنگ هاست که اثری از رنگ های سبز، نقره ای و یا آبی در آن مشهود باشد. برای این خانواده از رنگ ها، عموماً طلا و جواهراتی که تناژ رنگی مشابه  با آن دارند مناسب تر است. منظور از طلا با رنگ سرد، همان طلای سفید و یا اساساٌ فلز هایی با رنگ سیلور است.

اما برای انتخاب گوهر سنگ ها، ما سنگ های قرمز و صورتی را به شما که دارای پوستی با رنگ سرد هستید پیشنهاد می کنیم. اگر برای این دسته از جواهرات بخواهیم مثالی بیاوریم، سنگ یاقوت و روبی بهترین گزینه ها هستند.

رنگ های سرد و جواهرات آن

رنگ های گرم و جواهرات آن :

و اما برای شما که رنگ پوستتان در خانواده رنگ های گرم، یعنی طیفی متمایل به رنگ های زرد، صورتی و سرخ قرار دارد، رنگ طلای زرد بهترین گزینه است. نکته مهمی که نباید فراموش کنیم این است که گرمی و سرد یک رنگ ارتباطی به تیره یا روشن بودن آن ندارد. مثلاً بسیاری از افراد تیره پوست دارای رنگ پوست سرد هستند و بسیاری نیز با رنگ پوست سفید، از طیف رنگ گرم برخوردارند. برای انتخاب گوهر نیز الماس بهترین گزینه برای کسانی است که رنگ پوست گرم دارند.

اما همه چیز به همینجا ختم نمی شود و انتخاب جواهرات را می توان بر اساس دسته بندی روشنایی و تیرگی پوست هم تعیین کرد. پس از اینکه رنگ جواهر مناسب با رنگ پوستتان را انتخاب کردید حال نوبت آن است که تعیین کنید چه سطحی از روشنایی جواهر با پوست شما سازگاری بیشتری دارد.

پوست های تیره: آن دسته از افرادی که پوست تیره دارند، آزادی عمل بیشتری در انتخاب جواهر دارند. این افراد باید جواهراتی را که رنگ روشن دارند، انتخاب کنند. تقریبا بیشتر رنگ ها حتی جواهرات با رنگ سفید با پوست های تیره تناسب دارند. باید توجه داشت برای پوست های تیره نباید از جواهراتی که رنگی تیره دارند، استفاده کرد.

پوست های روشن: اگر رنگ پوستتان روشن است، بهتر است از جواهرات با رنگ روشن استفاده کنید. البته این به معنای تناسب بیشتر است و قطعاً توصیه نمی کنیم که هرگز از جواهرات تیره تر استفاده نکنید.

تناسب رنگ جواهرات با رنگ مو:

دامنه توضیحات در مورد انتخاب رنگ مناسب برای جواهرات بسیار گسترده است. و پس از رنگ پوست، این هماهنگی باید در ارتباط با رنگ مو نیز رخ دهد. می دانیم که در میکاپ، رنگ مو بسیار تاثیر گذار است و خانم ها اهمیت زیادی به رنگ موی خود می‌دهند. مهم است که بدانیم رنگ مو بر بهتر دیده شدن جواهراتی که انتخاب می کنید، تاثیر زیادی دارد. این اثر برای گردنبند و گوشواره بسیار مشهود تر است.

وجود اختلاف در تناژ رنگ بین رنگ مو و رنگ جواهرات ضروری است. این اختلاف منجر به ایجاد یک کنتراست جذاب خواهد شد که همه چیز را از یکنواختی خارج خواهد کرد. بگذارید برایتان مثالی بزنیم. اگر موهایی با رنگ تیره دارید، بهتر است جواهرات را کمی روشن انتخاب کنید. مثلاً یک جفت گوشواره استیل درخشان به همراه موهای مشکی جذابیتی بی نظیری را در ظاهرتان ایجاد خواهد کرد.

ست کردن انواع طلا با رنگ پوست:

طلای زرد: این رنگ طلا که این رنگ از طلا که قدیمی ترین و پرکاربردترین نوع آن نیز محسوب می شود با بسیاری از جواهرات و رنگ های پوست مختلف قابل ست کردن است. توصیه ما این است که افرادی که دارای رنگ پوست گرم یعنی تناژ نزدیک به رنگ های سرخ و زرد هستند بیشتر از طلای رنگ زرد استفاده کنند. چرا که بهترین همنشینی را با رنگ پوست آن ها ایجاد خواهد کرد اگر در رابطه با همنشینی این رنگ از طلا با سایر جواهرات به دنبال بهترین گزینه هستید، گوهر هایی با رنگ گرم مانند یاقوت و البته کهربا می توانند بهترین گزینه باشند.

طلای سفید: طلای سفید در کنار همه زیبایی هایی که مانند سایر انواع طلا به شما می‌دهد می‌تواند ظاهری مدرن تر برای شما به ارمغان می آورد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این طلا اثری بی نظیر بر پوست های با رنگ سرد می گذارد به طوری که گویی این نوع پوست به عنوان زمینه ای فوق العاده برای نمایش درخشندگی هرچه بیشتر این نوع طلا عمل می‌کند.

رز گلد: رزگلد یکی از انواع بسیار زیبا و پرطرفدار طلاست که از آلیاژی متشکل از طلا و مس تولید می شود. این فلز بسیار زیبا  ظاهری لوکس به شما خواهد بخشید و به دلیل تناژ رنگ ملایمی که دارد می‌توانیم آن را برای انواع رنگ پوست مناسب بدانیم. لذا شما عزیزان هیچ محدودیتی در انتخاب  و ست کردن آن با ظاهر خود نخواهید داشت. همچنین این طلا با انواع گوهرها قابل استفاده بوده و اغلب همنشینی زیبایی با تمامی انواع آن ها ایجاد خواهد کرد.

در پایان خاطر نشان می کنیم که این قوانین بر اساس علوم رنگ شناسی ایجاد شده اند و رعایت کردن آن ها می‌تواند تمایز ها را ایجاد کند. اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که به ظاهر خود خیلی اهمیت زیادی می‌دهید، با رعایت کردن آن ها زیبایی های خود را به تکامل برسانید.

ست کردن انواع طلا با رنگ پوست

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

ثبت نظرات
*