معرفی دستبند النگویی طلا

معرفی دستبند النگویی طلا

دستبند طلا در واقع یکی از پرکاربردترین و در عین حال محبوب ترین زیورآلات در بین خانم ها و آقایان است. علاوه بر مهمانی های رسمی، بسیاری از افراد به صورت روزانه از برخی مدل های دستبند طلا در محل کار، مجالس دوستانه و حتی در خانه استفاده می کنند. در این راهنمای خرید دستبند النگویی شما را با یکی از جدیدترین انواع دستبند آشنا می کنم.


بدین ترتیب در بازار و جواهرفروشی ها می توان مدل های مختلفی از دستبند مانند دستبند طلا و جواهرات، دستبند طلای مروارید، چرم و کنف، دستبندالنگویی ، دستبند و بسیاری مدل های دیگر را مشاهده کرد.در این مطلب در مورد جدیدترین مدل دستبند النگویی صحبت می کنیم که النگویی هستند و طرفداران زیادی در بین خانم ها دارند. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.


دستبند النگویی چیست؟


قبل از صحبت در مورد راهنمای خرید دستبند و نکات مهم آن، بهتر است توضیح مختصری در مورد این نوع دستبند داشته باشیم. دستبند النگویی به صورت نیم دایره یا دایره کامل با بند طراحی شده است. درست مثل یک دستبند طلای زنانه که با قفل باز و بسته می شود و شبیه یک دستبند گرد و دایره ای است. برخی از آنها بند ندارند و به صورت دستبند با دایره نیمه باز روی مچ قرار می گیرند.


یکی از ویژگی های این مدل این است که به راحتی می توانید هر زمان که بخواهید آن را باز و بسته کنید. تنوع بی نظیر طرح و رنگ و همچنین زیبایی این دستبندها، آن ها را به یکی از پرفروش ترین و در عین حال جذاب ترین انواع دستبند طلای زنانه تبدیل کرده است.


اگر دستبند النگویی را از خانواده دستبند ها در نظر بگیریم، در تقسیم بندی دستبندها به دو نوع دستبند فنری یا خشک می توان دستبند النگویی  را در دسته دستبند خشک قرار داد با این تفاوت که ضخامت دستبند از دستبند خشک بیشتر است و همچنین وجود قفل در دستبند النگویی این مدل دستبند را از النگوهای خشک در برابر خم شدن یا شکستن مقاوم تر می کند.


نکات مهم در خرید دستبند النگویی


برای اینکه بتوانید در هنگام خرید دستبند النگویی انتخابی شایسته داشته باشید، قبل از اقدام باید راهنمای خرید دستبند و نکاتی را در نظر بگیرید. در زیر برخی از مهم ترین نکات خرید این مدل دستبند النگویی را توضیح خواهیم داد.


• راهنمای خرید دستبند النگویی با توجه به سایز دستبند


یکی از نکات مهم در خرید دستبند توجه به سایز آن است. اگر سایز دستبند مناسب دست شما نباشد، ممکن است به دست شما آسیب برساند و جای خود را روی دست تان بگذارد یا به دلیل بزرگ بودن از بین برود.در هر صورت عدم سایز دستبند به خوبی روی دست شما تاثیر نمی گذارد. بنابراین قبل از خرید دستبند سایز دست خود را بدانید یا در هنگام خرید به سایز آن توجه کنید.

خرید دستبند النگویی


یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید دستبند النگویی این است که اندازه دست خود را به روز نگه دارید. اندازه دست در طول زمان و با شرایط مختلف از جمله تغییر وزن تغییر می کند، بنابراین بهتر است حداقل یک روز قبل از خرید دستبند النگویی، مچ دست خود را اندازه بگیرید تا بتوانید بر اساس آن انتخاب درستی داشته باشید. همچنین به خاطر داشته باشید که اندازه مچ دست شما در ساعات مختلف روز و در دماهای مختلف متفاوت است.علاوه بر سایز دست، سایز دستبند النگویی نیز در دماهای مختلف و بسته به انقباض و انعطاف پذیری دستبند می تواند متفاوت باشد، پس در انتخاب و خرید دستبند مورد نظر خود به این نکته توجه کنید.


• راهنمای خرید دستبند النگویی بر اساس رنگ پوست


مجموعه ای از میله های چرمی طلایی همیشه جلوه زیباتری به اکسسوری طلای شما می دهد.همانطور که می دانید این دستبندها در رنگ های مختلف طلایی، طلای سفید، رزگلد یا ترکیبی از این رنگ ها ساخته می شوند. رنگ طلایی معمولا با همه رنگ پوست ها زیباست اما افرادی که رنگ تیره و گندمگون، طلایی و رزگلد دارند جلوه بیشتری به دست ها می دهند.افرادی که پوست سفید دارند معمولا طلای سفید را برای زیبایی بیشتر پیدا می کنند. مدل هایی با رنگ های ترکیبی معمولا برای افراد با هر رنگ پوستی مناسب هستند و جلوه بسیار زیبایی دارند.


• راهنمای خرید دستبند النگویی با مچ دست


برای انتخاب دستبند به مچ دست خود توجه کنید. اگر مچ دست شما کوچک و ظریف است، از دستبند بزرگ و پهن استفاده نکنید. دستبندهای ظریف با دستبند،  دستان شما را زیبا می کند. اما اگر مچ های بزرگ و چاقی دارید، دستبندهای پهن تر دست شما را زیباتر می کند.به نظر می رسد تمیمه برای کسانی که مچ باریکی دارند انتخاب بهتری باشد.


• دست مناسب برای دستبند النگویی


وقتی به تناسب دستبند النگویی با لباس توجه کردید، یکی از مواردی که راهنمای خرید دستبند به آن توجه می کند این است که آیا قرار است دستبند را در دست راست یا چپ خود ببندید.اگرچه قانون خاصی وجود ندارد که کدام دست مناسب‌تر است، اما طبق نظر متخصصان دنیای مد، معمولاً دستبند را در دست راست و ساعت را در سمت چپ می‌بندند.اما برخی افراد نیز بر اساس سبک شخصی خود این دستبندها را با ساعت هماهنگ می کنند.

 دستبند النگویی


• دستبند النگویی با سنگ های قیمتی


برخی از دستبندها دارای جواهرات یا سنگ های قیمتی هستند. اگرچه این مدل ها زیبایی منحصر به فردی دارند اما باید هزینه زیادی برای آن ها بپردازید. این دستبندها معمولا برای مهمانی های رسمی استفاده می شوند.
هنگام خرید دستبند النگویی جواهرات از اصل بودن نگین و سنگ آن اطمینان حاصل کنید. برای این کار می توانید جواهرات را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید و همچنین از فروشنده فاکتور رسمی و معتبر بخواهید.


• دستبند النگویی بدون نگین


این نوع النگوها در طرح های بدون نگین و سنگ طراحی شده و کاملا از فلز طلا ساخته شده اند. تنوع این دستبندها بسیار زیاد است و می توان از مدل های ساده و شیک تری از دستبندها به صورت روزمره، در محیط های کاری یا دوستانه استفاده کرد.


• توجه به عیار طلا


در آخرین نکته از راهنمای خرید دستبند النگویی به عیار طلا دقت داشته باشید. همانطور که می دانید طلا در عیار 18، 22 و 24 در سراسر جهان به فروش می رسد. اما بهترین نوع طلا برای استفاده 18 عیار است.
در ایران اغلب طلا و جواهرات با عیار 18 فروخته می شود و می توان گفت طلای 24 عیار به نوعی در فروشگاه ها موجود نیست و متاسفانه برخی از فروشندگان برای کسب درآمد به جای 24 عیار طلای 18 عیار می فروشند. بنابراین بهتر است از ابتدا به دنبال خرید طلای 18 عیار باشید.


• موقعیت استفاده از دستبند النگویی


دستبند النگویی نیز مانند سایر لوازم جانبی انواع مختلفی دارد که با توجه به موقعیتی که از آن استفاده می کنید می توانید آن را انتخاب کنید. اگر می خواهید هر روز از دستبند خود استفاده کنید، دستبند النگویی انتخاب مناسبی برای شماست. دستبندهای النگویی ساختار و قفل محکم تری نسبت به اکثر دستبندها دارند، اما نوع انتخاب شما بستگی به کار شما دارد. اگر ورزشکار هستید و در طول روز به فعالیت های سنگین می پردازید، دستبندهای محکم و با دوام با قفل های قوی را انتخاب کنید.

اگر کار شما طوری است که زیاد از دستتان استفاده نمی کنید، مثلاً یک تایپیست، مدل های شلوغ دارای آویز اصطلاحا دست و پا گیر بوده و انتخاب مناسبی برای شما نیستند.اگر قصد استفاده از دستبند النگویی را برای مناسبت خاصی دارید، شرایط متفاوت است و بهتر است با توجه به سبک و مکانی که قصد بازدید از آن را دارید، دستبند النگویی مناسب را انتخاب کنید. به عنوان مثال، یک دستبند النگویی ساده یا با حکاکی های ظریف بهترین انتخاب برای تکمیل یک استایل رسمی یا کلاسیک یا زمانی که قصد شرکت در یک جلسه رسمی یا کاری را دارید، اما اگر قصد دارید از دستبند النگویی برای مهمانی ها یا مجالس خانوادگی استفاده کنید. شما مدل های شیک و آویز با جزئیات زیبا انتخاب مناسب تری برای آقایان دارید.


خرید اینترنتی انواع دستبند النگویی


با توجه به راهنمای خرید دستبند النگویی ، خرید اینترنتی طلا نیز مورد توجه قرار می گیرد. با توجه به اینکه امروزه همه افراد بیشتر کار خود را به صورت آنلاین انجام می دهند، خرید و فروش طلا و جواهرات به صورت اینترنتی امری عادی محسوب می شود.
فروشگاه های آنلاین طلا و جواهرات مختلف در سراسر کشور وجود دارد که می توانید از انواع طرح های طلا و جواهرات و النگو دیدن کنید و به راحتی با چند کلیک آنلاین سفارش دهید و در آدرس منزل خود تحویل بگیرید.

خرید اینترنتی انواع دستبند


یکی از ویژگی های خرید اینترنتی این است که می توانید به گالری های هر شهر و کشوری سر بزنید و بهترین و جدیدترین مدل ها را خریداری کنید.هنگام خرید اینترنتی حتما از طلا و جواهر فروشی معتبر خرید کنید و رسید رسمی دریافت کنید.

جدیدترین مدل دستبند النگویی را از فروشگاه‌ها  خریداری کنید


اگر جزو افرادی هستید که قصد خرید دستبند را دارید، پس از مطالعه راهنمای خرید دستبندالنگویی ، می توانید انتخابی شایسته و صحیح داشته باشید. فروشگاه طلا و جواهر انواع مختلفی از جدیدترین دستبند النگویی مانند دستبند کارتیه، ژوپینگ، آلبرنادو و غیره را با قیمت های مقرون به صرفه برای مشتریان دارد.


انواع دستبند النگویی از نظر سایز با یکدیگر تفاوت دارند که برای مچ های نازک، درشت، ضخیم، گوشتی، استخوانی و ... اندازه های متفاوتی دارند. برای خرید اینترنتی دستبند طلا از جمله دستبند النگویی باید اندازه مچ دست خود را بدانید. اگر سایز مچ خود را نمی دانید و به دنبال خرید دستبند النگویی هستید، برای یافتن سایز مچ دست خود برای خرید دستبند النگویی روی لینک راهنمای سایز دستبند کلیک کنید.


مزایایی خرید دستبند النگویی که باید بدانید:


• 1. اولین و مهمترین مزیت دستبند النگویی این است که با خرید آن هم صاحب دستبند می شوید و هم صاحب النگو یعنی با یک تیر دو نشان می زنید.
• 2. از دیگر مزایای این محصول طراحی فوق العاده زیبای آن می باشد که در طرح ها، آثار و ... موجود می باشد.
• 3. وزن این دستبند النگویی بسیار سبک است که دست را خسته نمی کند.


با سال ها تجربه می توان با قاطعیت گفت که دستبند طلا یکی از موفق ترین و پرفروش ترین مدل های دنیاست. به خصوص در عصر امروز که توجه به زیبایی استایل و اکسسوری ها بیشتر شده است، استقبال از دستبندهای النگویی بیشتر شده است. دستبند النگویی در مدل های مختلفی موجود است که سلیقه هر فردی را پوشش می دهد.در این قسمت با جدیدترین مدل های دستبند النگویی طلا آشنا می شویم.


دستبندهای بنگل و النگویی از نظر مدل قفل و بسته شدن :


 دستبندهای النگویی دو قفله (1 قفل + 1 قفل اطمینان)
 دستبند النگویی همراه با زنجیر و قفل ساده
 دستبندهای بنگل که قفل ندارند.


چه عواملی بر قیمت دستبند النگویی طلا تاثیر می گذارد؟


پس از انتخاب هر مدل دستبند النگویی طلا در سایت ما، وزن دستبند طلا، هزینه تولید، سود فروشنده و مالیات به طور واضح و به روز درج شده است. قیمت روز طلا نیز در سایت قابل مشاهده است. با دانستن این اطلاعات می توانید یک دستبند طلا را با قیمت مناسب خریداری کنید.از آنجایی که قیمت روز دستبند النگویی طلا متفاوت است و به عوامل زیادی بستگی دارد، بهتر است به نکات زیر توجه کنید. یک دستبند طلای روشن و یک دستبند با نگین ها، سنگ ها یا نگین های کمتر ارزان تر است. اگر به دنبال یک دستبند النگویی طلای ارزان هستید، بهتر است دستبند طلایی را انتخاب کنید که وزن کمتری داشته باشد.

قیمت دستبند النگویی


مراقبت از دستبند النگویی


یکی از مزایای دستبند النگویی روش نگهداری است. این مدل دستبند به دلیل سادگی نیاز به مراقبت خاصی ندارد اما باید به نکاتی توجه کرد.
برای تمیز کردن دستبند، سعی کنید از یک شوینده ملایم یا پاک کننده غیر ساینده استفاده کنید.
گیره دستبند را هر از چند گاهی بررسی کنید تا مطمئن شوید که محکم است و قبل از بروز مشکل آن را به جواهر فروش ببرید.
دستبند خود را نزدیک مواد سفید کننده قرار ندهید. زیرا به دستبند آسیب می رساند و حتی طلای آن را متلاشی می کند.
زمانی که از دستبند استفاده نمی شود، آن را در جعبه جواهرات مخصوص قرار دهید تا از لک و آسیب جلوگیری شود.
هنگام استفاده از دستبند، سعی کنید از آن در برابر ضربه های مختلف محافظت کنید.

اخرین کلام


با توجه به زیبایی منحصر به فرد انواع دستبند النگویی و ارزش متریال بالا، خرید این دستبند شیک هر روز در حال افزایش است. دوستان عزیز اگر قصد خرید یک دستبند النگویی طلا اصل با قیمت مناسب را دارید این مجموعه می تواند به شما کمک کند.

ثبت نظرات
*