کدام جواهرات برای استفاده روزمره مفید است؟

 کدام جواهرات برای استفاده روزمره مفید است؟

 

انواع جواهرات از زیبایی و درخشش بالایی برخوردار هستند. انتخاب مدل هایی که بتوانید هر روز استفاده کنید، ساده است. تنها نکته ای که باید رعایت کنید این است که جواهری را انتخاب نمایید که ساده و ظریف باشد و در عین حال با استایل شما هماهنگی داشته باشد. هم چنین این نکته را هم مدنظر داشته باشید که مدل انتخابی شما باید از مقاومت و پایداری بالایی برخوردار باشد، چرا که شما روزانه از آن ها استفاده می کنید و در مکان ها و زمان های مختلف بسته به استایل خود می پوشید. برای دریافت مشاوره خرید طلا روی لینک کلیک نمایید.

 

چگونه جواهرات را برای استفاده روزمره انتخاب کنیم؟

 

از نظر مد و استایل، جواهرات باید گونه ای انتخاب شوند که در عین سادگی و زیبایی، جذابیت فراوانی متناسب با استایل شما داشته باشند. استفاده روزانه از یک ست طلا یا جواهرات منحصر به فرد، زیبایی ظاهری شما را دوچندان می کند و موجب بهبود تیب و قیافه ظاهری شما می شود.  در بین جواهرات، طلا و پلاتین، به راحتی با اکسیژن یا سولفیدها واکنش نمی دهند و زنگ نمی زنند.

این سوال که چگونه جواهرات را برای استفاده روزمره انتخاب کنیم؟ بستگی به عوامل مختلفی دارد. برای شروع پیشنهاد می کنیم، به سراغ قطعات ساده و ظریف بروید. 

 

1. انگیزه خود را درک کنید

قبل از انتخاب جواهرات روزمره خود، درک این نکته مفید خواهد بود که قرار است از این قطعات باارزش در کجا و چه مکان هایی استفاده نمایید.

 

2. جواهرات باید ساده و ظریف انتخاب شوند.

از آنجایی که جواهرات روزمره قرار است به طور مکرر پوشیده شوند، باید آنها را ساده و مینیمال انتخاب کنید.

 

3. به بودجه خود فکر کنید

پول تقریبا همیشه یک عامل تعیین کننده در انتخاب جواهرات است. به این فکر کنید که دوست دارید چقدر برای مجموعه جواهرات روزمره خود هزینه کنید. 

 

4. رنگ های خنثی را انتخاب کنید

ایده های مختلف ترکیب رنگ جواهر نباید بخشی از استایل جواهرات روزمره شما باشد. رنگ ‌های خنثی را انتخاب کنید که به راحتی می توانید به آن‌ ها مدل دهید تا با هر ظاهری مطابقت داشته باشند.

 

5. سراغ قطعات بادوام و مقاوم بروید

هنگام انتخاب جواهرات غیررسمی، به سراغ قطعاتی بروید که بادوام هستند و می توانند به طور منظم پوشیده شوند.

 

 

 کدام جواهرات برای استفاده روزمره مفید است؟

 

 

6. قطعاتی را انتخاب کنید که راحت هستند

شما نباید راحتی را فدای ظاهر خوب کنید. بنابراین، فقط قطعاتی را انتخاب کنید که هر از گاهی با پوشیدن آنها راحت هستید.

 

7. سبک های مختلف جواهرات را کاوش و بررسی کنید.

سعی کنید سبک های مختلف جواهرات ساده و مینیمال را امتحان کنید تا راحتی و زیبایی آن را با استایل خود هماهنگ نمایید.

 

8. در مورد تطبیق پذیری جواهر با استایل خود فکر کنید.

تطبیق پذیری چیزی است که باعث ایجاد سبک و خلاقیت می شود، بنابراین هنگام انتخاب جواهرات روزمره، جنبه خلاقانه خود را کشف کنید و جواهرات خود را متناسب با ظاهرتان بسازید. با این کار، هدفی در تزئین جواهرات ساده پیدا خواهید کرد.

 

 

بهترین نوع جواهرات برای استفاده روزمره

 

انتخاب جواهرات مناسب برای هر موقعیتی برای خانم ها بسیار چالش برانگیز است، زیرا فاکتورهای زیادی برای انتخاب آن ها وجود دارد. شما باید بدانید چه بپوشید و چه چیزی نپوشید. اما بنظر شما بهترین نوع جواهرات برای استفاده روزمره چه مواردی هستند؟

• استفاده از گردنبندهای طلای کوتاه و ظریف

 

• استفاده از گردنبندهای طلای بافتی یا لایه ای

 

• رینگ های ساده و ظریف انگشتر

 

• دستبندهای زنجیری و ظریف

 

• دستبندهای النگویی ظریف 

 

• دستبندهای چرمی

 

گوشواره های میخی

 

گوشواره های حلقه ای

 

 

چگونه جواهرات را برای استفاده روزمره انتخاب کنیم؟

 

 

در اینجا ما مراحلی را ارائه کرده ایم که می تواند به شما در انتخاب بهترین جواهرات برای هر مناسبتی کمک کند. 

 

1- جواهرات ظریف یا پرحجم؟

برخی از جواهرات ظریف هستند، که استفاده از آن ها برای استایل های روزمره کافی است. گاهی اوقات می خواهید ظریف اما در عین حال پر زرق و برق به نظر برسید. اگر برای یک محیط حرفه ای یا یک رویداد مهم لباس می پوشید، بهترین انتخاب این است که یک جواهر ظریف را انتخاب کنید. نکته بعدی این است که ببینید لباس شما برای چه چیزی به شما فضا می دهد.

آیا فضایی دارد که بتوانید گردنبند خود را در آن ببندید؟

آیا پوشیدن دستبند را ضروری می دانید یا آستین بلند را ترجیح می دهید؟

همچنین توجه به مو و ناخن خود را فراموش نکنید. یک رنگ ثابت به خوبی با یک قطعه ظریف هماهنگ می شود و اگر به پوشیدن لباس طرح دار فکر می کنید، زیورآلات ساده با سنگ های بی رنگ را انتخاب کنید. 

 

2- جواهرات را با سبک خود هماهنگ کنید

اگرچه تطبیق جواهرات شما با استایل تان واضح و آسان به نظر می رسد، اما ممکن است برای افرادی که اغلب جواهرات نمی پوشند ساده نباشد. برای مثال، همه نمی ‌دانند که برخی از لباس ‌ها وقتی با جواهرات طلا به‌ جای نقره‌ استفاده می شوند، بیشتر به نظر می‌ رسند و بالعکس.

اگر لباس هایی مانند شلوار جین و تی شرت های سفید را ترجیح می دهید، گردنبندهای ساده با زنجیر و آویزهای نازک جواهر را انتخاب کنید. از سوی دیگر، اگر به ظاهر باکلاس تری علاقه دارید، با استفاده از النگوهای فلزی شیک و ساده، گوشواره های حلقه ای، لباس خود را به سطح بالاتری ببرید.

 

 3- جواهراتی را انتخاب کنید که مکمل رنگ های مورد علاقه شما باشد

سیاه، سفید و خاکستری رنگ‌ های کلاسیک هستند که به خوبی با اکثر فلزات و سنگ‌ های قیمتی گرانبها هماهنگ می‌ شوند. اما اگر فردی هستید که پالت های رنگی بلندتر را ترجیح می دهید، جواهراتی را انتخاب کنید که استایل منحصر به فرد شما را تکمیل می کند.

• رنگ های آبی روشن به خوبی با جواهرات مروارید، طلای زرد و نقره ست می شوند.

 

• رنگ‌های صورتی با جواهرات طلای سفید و طلای زرد بهتر به نظر می ‌رسند.

 

• رنگ های قرمز تیره به خوبی با جواهرات طلای زرد و نقره هماهنگ می شوند.

 

• رنگ‌های سبز آبی با طلای سفید، طلای زرد و جواهرات نقره بهترین هماهنگی را دارند.

 

به خاطر داشته باشید که همیشه می توانید قطعات جواهر خود را با هم ترکیب کنید و در پوشیدن جواهرات هیچ درست یا غلطی وجود ندارد. 

 

بهترین نوع جواهرات برای استفاده روزمره

 

4- جواهرات را با ته رنگ پوست خود هماهنگ کنید

اینکه پوست واقعی شما چقدر روشن یا تیره است مهم نیست، زیرا ته رنگ شما موضوعی جداگانه است. با بررسی رنگ رگ های خود می توانید ته رنگ خود را تعیین کنید:

• اگر رگ های شما سبز رنگ هستند، به احتمال زیاد ته رنگ پوست شما گرم است.

 

• اگر رگ های شما رنگ مایل به آبی یا ارغوانی دارند، به احتمال زیاد پوست سردی دارید.

 

• اگر رگ های شما با رنگ پوست شما مطابقت دارد، پس ته رنگ شما خنثی است.

 

دانستن ته رنگ پوست شما مهم است، زیرا به شما کمک می کند تا مشخص کنید کدام نوع جواهرات مناسب شماست.

 

• اگر ته رنگ شما گرم است، استفاده از زیورآلات طلای زرد و رزگلد با رنگ هایی مانند نارنجی، صورتی، قرمز، آبی، سبز و زرد به بهترین شکل برای شما به نظر می رسد.

 

• اگر ته رنگ شما سرد است، استفاده از زیورآلات نقره ای یا طلای سفید با رنگ هایی مانند بنفش، آبی و سبز به بهترین شکل ممکن به نظر می رسد. با این حال، از رنگ هایی مانند زرد و نارنجی خودداری کنید، زیرا معمولاً با ته رنگ های سرد هماهنگ نیستند.

 

• اگر ته رنگ شما خنثی است، پس خوش شانس هستید، زیرا هر دو فلز زرد و سفید شما را کاملاً متملق خواهند کرد.

 

 5- جواهرات را متناسب با موقعیت خود انتخاب کنید.

الماس ها در جواهر به خوبی با هر رنگ و سبکی ترکیب می شوند و هر مجموعه ای را در میان جمعیت برجسته می کنند. اگر قصد دارید چیزی ساده و تک رنگ بپوشید، می توانید با جواهرات خود همه چیز را انتخاب کنید. گردنبندها و النگوهای حجیم وقتی با یک لباس ساده یا یک پیراهن ست می شوند شگفت انگیز به نظر می رسند.

وقتی صحبت از جواهرات مناسب برای استفاده روزمره می شود، گزینه های بی پایانی برای انتخاب وجود دارند که شما باید بسته به سبک و مدل مدنظر خود، یکی را انتخاب نمایید. 

 

6- جواهراتی بخرید که شخصیت و استایل شما را به خوبی نشان می دهند.

جفت گوشواره، گردنبند، دستبند یا انگشتری جواهر را انتخاب کنید که شخصیت شما را نشان می دهد، حتی اگر صنعت مد می گوید که دیگر مد نیست. 

 

سخن پایانی

هنگام تصمیم گیری در مورد جواهری که قصد دارید هر روز بپوشید، ذهنی باز داشته باشید. گزینه های زیادی در بازار وجود دارد که به شما در تصمیم گیری و انتخاب قطعه کاربردی عالی کمک کند. اما اگر در مورد نوع قطعات برای خرید یا نحوه انتخاب جواهرات مناسب روزمره سردرگم هستید، می توانید از کارشناسان و متخصصان مجرب در این حوزه سوال کنید تا به درستی شما را راهنمایی و هدایت کنند.

در حقیقت شناخت درست جواهرات برای استفاده روزمره امری بسیار مهم است که باید به آن دقت بالایی داشته باشید. سعی کنید برندهای محبوب در بازار را بررسی و ارزیابی کنید و بر اساس بودجه و مدل انتخابی خود، آن ها را خریداری و استفاده کنید. این نکته را هم مدنظر داشته باشید که کارهای شلوغ و پر زرق و برق زیبایی استایل شما را از بین می برند، پس سعی کنید حدالامکان کارهای ظریف خریداری کنید. برای دریافت مشاوره از کارشناسان به سایت کافه طلا مراجعه نمایید.

ثبت نظرات
*