گردنبند کارتیه

گردنبند کارتیه

گردنبند کارتیه به خاطر ایده‌های نوآورانه و طراحی فوق‌العاده‌اش به خوبی شناخته می‌شود و تعداد زیادی از گردنبندها می‌توانند ظرافت را به گردن و استخوان ترقوه شما بیاورند. متوانید وب‌سایت معتبر کافه طلا دیدن کنید تا گردنبند کارتیه خود را پیدا کنید. بهترین ماکت گردنبند عشق کارتیه سریال LOVE در دهه 1970 در نیویورک متولد شد، در عهد تسلیم ناپذیر عشق قفل شد و شاهد بسیاری از عشق های افسانه ای ماندگار بود.

سری LOVE با طراحی پیچی نمادین، بدنه بیضی شکل نفیس و استایل ظریف متمایز، احساسات پرشور را منتقل می کند. ماکت‌های گردنبند عشق و دستبندهای تقلبی Cartier LOVE ما عمدتاً از جنس نقره، روکش نقره و مواد با روکش طلا ساخته شده‌اند. تقریباً مانند نسخه واقعی، تمام گردنبندها را می توان به عنوان بهترین و خاص به دوستان، عاشقان و خانواده خود هدیه داد. برخی از آنها با الماس های ظریف منبت کاری شده اند، برخی دیگر نه، بنابراین می توانید یکی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید. گردنبندهای پلنگ کارتیه کلاسیک گردنبند Panthère de Cartier دارای چشم های پلنگی تزئین شده با زمرد، عقیق با بینی پلنگی و سنگ فرش الماس با نقش پلنگ است که اجازه می دهد آزادی خلاقانه داشته باشد و اثری عمیق و جاودانه از این سری در تاریخ جواهرات بر جای می گذارد.

گردنبندهای پلنگ پانتر د کارتیه تکرار شده ما نیز مجموعه های مختلفی برای انتخاب شما دارند. این گردنبندها با جذابیت واضح پلنگ، در مقایسه با سایر گردنبندهای رایج، برجسته هستند.

کارتیه کافه طلا

آغاز کارتیه

ددر پاریس توسط Louis-Francois Cartier تأسیس شد. لویی فرانسوا قبل از تأسیس فروشگاه همنام خود، به عنوان شاگرد ساعت‌ساز برجسته آدولف پیکارد کار می‌کرد. در سال 1847 لوئیس توانست کارگاه پیکارد را بخرد و دست به انقلابی در تجارت زد. فرصتی برای فروشگاه در طول انقلاب سوسیالیستی فرانسه در سال 1870 به وجود آمد. در این زمان بانک ها به شدت محدود بودند و گزینه های محدودی برای اشراف برای دسترسی به ثروت خود باقی می گذاشت. کارتیه راهی برای استفاده از کسب و کار خود به عنوان یک راه حل بالقوه ایجاد کرد. او دارایی هایی را می خرید که مشتریانش به آنها دسترسی داشتند - جواهرات آنها. به نوبه خود، این مشتریان برای فروش جواهرات خانوادگی، تاج، سنجاق و همه چیز به مغازه مراجعه می کردند. بعد از انقلاب مردم یک بار دیگر توانستند پول خود را خرج کنند. تا آن زمان، کارتیه مجموعه بسیار گسترده ای را برای فروش به دست آورده بود، از جمله برخی از خلاقیت های خود که طراحی مجدد جواهراتی بود که در اختیار آنها قرار گرفته بود و سبک منحصر به فرد آنها در هر قطعه منعکس می شد. سپس کارتیه به خانه ای تبدیل شد که از آن جواهرات سفارشی خرید و سفارش داد. زمانی که لوئی-فرانسوا برنامه‌هایی برای گسترش به لندن و نیویورک داشت، سه پسرش - پیر، ژاک و لوئیس را به همراه آورد. سپس کارتیه شروع به طراحی و فروش آثار خود در کنار موجودی جواهرات به دست آورد خود کرد. در سال 1902، پیر گل سرسبد خیابان پنجم را برای 2 غرفه از مرواریدهای طبیعی به دست آورد و بقیه آن تاریخ است. کارتیه خود را به عنوان تأثیرگذارترین خانه طراحی جواهرات بین المللی تثبیت کرده بود.

مجموعه های مهم کارتیه

کارتیه حلقه الماس پلنگ زمرد

در طول تاریخ درخشان کارتیه، آنها همیشه جواهرات باشکوهی را تولید کرده بودند که برای یک پادشاه - یا ملکه یا ستاره سینما مناسب است. طرح های استادانه در اوایل قرن بیستم اغلب منحط و پر از الماس، یاقوت کبود، یاقوت سرخ و زمرد بودند. کارتیه همیشه به نخبگان توجه می کرد، اما با دموکراتیک تر شدن جهان و رشد طبقه متوسط، کارتیه که دوباره پیشگو بود، فرصت دیگری را دید. آنها شروع به شاخه شدن کردند و قطعاتی ساختند که سکسی و پیچیده، عجیب و غریب و بازیگوش بودند، بدون شکوه و عظمت. و این همیشه جادوی کارتیه بوده است. متعادل کردن ایده های رویایی با روندهای اجتماعی در زیر تعدادی از مشهورترین خلاقیت های کارتیه آورده شده است.

توتی فروتی:

1901: پیر کارتیه چیزی را طراحی کرد که بعدها به عنوان اولین جواهرات توتی فروتی ( Tutti Frut )شناخته شد، گردنبندی برای ملکه الکساندرا بریتانیا. در آن زمان، اصطلاح جواهرات هنوز ابداع نشده بود. در واقع، تا دهه 1970 بود که اصطلاح توتی فروتی مورد استفاده قرار گرفت، که به خاطر "جشن شاد رنگ، بافت و فرم" نامیده می شد.

1911: ژاک از سفر به هند در زمان تاجگذاری جورج پنجم به عنوان امپراتور الهام گرفت. زمانی که ژاک در آنجا بود شاهد تکنیک های هندی حکاکی یاقوت کبود، یاقوت و زمرد بود. او که از مشاهدات خود هیجان زده بود، سنگ های قیمتی حکاکی شده را وارد کرد و تکنیک های کنده کاری را در جواهرات خود گنجاند.

دهه 1920: سبک توتی فروتی در دهه 1920 به اوج محبوبیت رسید. شهرت تازه کشف شده مجموعه جواهرات خانواده سلطنتی هند، اروپا را عاشق رنگ های غنی، شاداب، زنده و طرح های عجیب و غریب میوه ها و برگ ها کرد. در همین حال، هندسه جنبش آرت دکو به شدت تحت تأثیر عشق به عجیب و غریب از سراسر جهان قرار گرفت - از جمله حفاری جواهرات در سال 1923 از مقبره پادشاه توت در مصر. پیر کارتیه خاطرنشان کرد که "تغییرات گسترده ای در جواهرات مد به ارمغان خواهد آورد" و در واقع چنین بوده است.

1936: یاران اجتماعی دیزی یک گردنبند توتی فروتی از کارتیه سفارش دادند که بسیاری از افراد جامعه بالا و خانواده سلطنتی به سرعت از آن پیروی کردند.

دستبند کارتیه

تاریخچه : دستبند عشق

1969: اولین دستبند LOVE توسط آلدو سیپولو پس از شاگردی در دیوید وب طراحی شد. این الهام از ایده رفتن جنگجویان به نبرد بود - «قفل کردن» همسران خود به شکل کمربند عفت.

کارتیه پروانه

طراحی LOVE چگونه تغییر کرده است؟

طرح اصلی LOVE منحصراً بر روی ایده عاشقانه متمرکز بود. کارتیه در یک حرکت نابغه ناب بازاریابی، تعداد محدودی از دستبندهای عشق را به 25 مرغ عشق معروف، از جمله الیزابت تیلور و ریچارد برتون هدیه داد. سپس کارتیه ادعا کرد که دستبندهای نمادین LOVE را فقط به زوج‌ها می‌فروشد. در حالی که این محدودیت به سرعت از بین رفت، اما انحصاری هرگز از بین نرفت. امروزه این مجموعه مد شده است . برای صاحبان این مجموعه گرانبها، LOVE می تواند هم تعهد به یک رابطه و هم جزء اصلی کمد لباس آنها باشد – زیرا قرار نیست از بین برود!

انتشار اولیه حس فوق العاده ای ایجاد کرد. اکنون، طرح LOVE گسترش یافته و شامل حلقه‌ها، گردن‌بندها و گوشواره‌هایی با رنگ‌های مختلف طلایی شده است. تم النگوی ساده که توسط پیچ های دو طرف به مچ گرفته شده است تغییری نکرده است. با این حال، امروزه، هر تکرار قابل تصور - الماس و سنگ های رنگی در محل سوراخ های پیچ، النگوهای LOVE در هم قفل شده، و لهجه های الماس سنگ فرش شده - همگی طرح اصلی را بهبود می بخشند.

چه چیزی عشق را نمادین می کند؟

عشق جهانی است - به تمام معنا. این مجموعه توسط مردان و زنان در تمام سنین پوشیده شده است. در آن زمان، این طرح خلاقانه از چیزی بسیار ساده و در عین حال قابل تشخیص بین المللی و همه کاره بود. ظاهر شیک مینیمالیستی و روزمره بیش از 40 سال است که نماد عشق و تعهد بوده است. تا به امروز، جذابیت تنها افزایش یافته است، و طراحی واقعاً آزمون زمان را پس داده است.

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

ثبت نظرات
*