خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2021"  از "اسفند"

سفارش ساخت زیورآلات نقره
سفارش ساخت زیور آلات نقره یکی از سبک های رایج در جواهر سازی می باشد که در آن جواهر ساخته شده با نظر و سلیقه مشتری و طبق سفارش او طراحی و ساخته می شود. مراحل متعددی طی می شود تا یک محصول، تولید شده و مورد استفاده قرار گیرد.
قیمت ظروف دکوری نقره
خواص فلز نقره یک امر اثبات شده از لحاظ علمی است و استفاده از نقره در ساخت ظروف نقره فواید زیادی دارد که دلیلی است برای آن که مورد مناسبی برای انتخاب به‌عنوان ظروف مصرفی می‌کند.
حکم پوشیدن انگشتر طلا و نقره برای زنان
حکم پوشیدن انگشتر طلا و نقره برای زنان چیست؟ آیا می توان بدون هیچ شرایطی از این جواهرات استفاده کرد؟
حلقه ازدواج نقره
خرید حلقه ازدواج از دیرباز تاکنون رایج بوده است، امروزه به دلیل بالا رفتن قیمت طلا، در بین زوج های جوان خرید حلقه ازدواج نقره محبوبیت بسیاری پیدا کرده است.
قیمت نقره
در محاسبه قیمت نقره سه مورد تاثیرگذار است. اول ارزش ریالی نقره خام، دوم اجرت ساخت نقره و سوم سود فروشنده. به این نکته توجه داشته باشید که قیمت نقره خام تحت تاثیر قیمت جهانی نقره درنوسان هست. اجرت ساخت هم از زیورآلات تا ظروف نقره متفاوت است و بسته به نوع کار دارد.
سرویس نقره
امروزه زیورالات نقره بسیار مورد توجه قرار گرفته است، زیبایی این فلز در کنار قیمت مناسب آن نسبت به طلا و همچنین مقاومت و ثبات رنگ آن باعث افزایش توجه به آن شده است. انواع سرویس نقره در طرح های متنوع به بازار عرضه شده است و تنوع طرح متناسب با هر نوع سلیقه ای یافت می شود.