خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2022"  از "شهریور"

انگشتر پشت حلقه
خرید حلقه ازدواج یکی از هیجان انگیز ترین بخش از ازدواج زوج های جوان می باشد. بسیاری از زوج های جوان علاقه دارند تا حلقه ازدواج شان را بسیار زیبا و خاص تهیه کنند و زیبایی دستانشان را دو چندان کنند. برای رسیدن به این منظور می توانید از انواع انگشتر های پشت حلقه که با حلقه ازدواج تان ست می باشد، استفاده کنید و جلوه حلقه ازدواج خود را بیشتر کنید.
بهترین سنگ انگشتر برای خانم ها
سنگ های قیمتی از قدیم الایام تا به امروز جایگاه خاصی در بین بانوان و آقایان داشته اند. در روایات اسلامی نیز به همراه داشتن انگشتری که در آن از این نوع سنگ ها کار رفته باشد سفارش شده است
انگشتر در نجف
سنگ های مختلفی در سراسر دنیا وجود دارد، سنگ هایی همچون: مروارید، الماس، یاقوت و در نجف. از این سنگ ها برای ساخت انواع زیورآلات مانند: گوشواره، انگشتر و دستبند استفاده می شود. سنگ در نجف در وادی السلام شهر نجف در کشور عراق یافت می شود، نوعی سنگ کریستال از خانواده ی کوارتز است، در دو رنگ شیشه ای بیرنگ و شیشه ای مایل به قرمز.
حلقه سولیتر چیست؟
تمام جواهرات و زیورآلاتی که فقط یک نگین دارند سولیتر نامیده می شوند. اگرچه سولیتر بودن به جواهرات خاص محدود نمی شود، حلقه سولیتر معروف ترین شکل آن است. مدل های مختلف سولیتر ، گردنبند سولیتر، دستبند سولیتر و گوشواره سولیتر را می توانید در فروشگاه ها مشاهده کنید.
آیا خرید انگشتر زنانه استیل میتواند انتخابی مناسب بجای طلا باشد؟
با توجه به گرانی قیمت طلا و جواهرات، امروزه مردم به زیورآلات با جنس نقره و استیل روی آورده اند، در این مقاله می خواهیم بدانیم آیا خرید انگشتر زنانه استیل میتواند انتخابی مناسب بجای طلا باشد؟
راهنمای انتخاب و خرید انگشتر طلا مردانه
اغلب خرید هدیه برای آقایان کاری دشوار است؛ برخی از مردان به جواهرات و طلا علاقه دارند، در این مقاله راهنمای انتخاب و خرید انگشتر طلا مردانه برای شما فراهم شده است.