خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2024"  از "خرداد"

تفاوت حلقه و انگشتر در چیست؟
حلقه و انگشتر هر دو زیورآلاتی هستند که روی انگشتان دست قرار می‌گیرند، اما تفاوت‌هایی در مورد طراحی، استفاده و معنی آن‌ها وجود دارد. حلقه‌ها معمولاً به عنوان نماد عشق، ازدواج یا وفاداری استفاده می‌شوند و می‌توانند به صورت تزئینی، سنتی یا مدرن باشند؛ اما انگشتر یک زیور قیمتی است که می‌تواند شامل سنگ‌های قیمتی مانند زمرد، الماس و… باشد
کد روی طلا چیست و چه معنی دارد؟
کدهای روی طلا نشان دهنده اصالت کالای شما هستند که به شکل های مختلفی روی طلا یا جواهر موردنظر شما حک می شوند. شناخت این کدها می تواند در حین خرید کمک بزرگی به شما در شناسایی کالای اصل از تقلبی کند.
اجرت ساخت طلا چقدر است؟
سوالی که برای تمامی خریداران طلا به وجود می آید این است که اجرت ساخت طلا چقدر است؟! به صورت کلی برای محاسبه اجرت ساخت طلا روش های متفاوتی وجود دارد علاوه بر آن عوامل بسیار مختلفی بر مقدار اجرت ساخت تاثیر گذار است که تمامی آن ها را در این مطلب شرح داده ایم.
روش انتخاب حلقه عروس که بهتر است بدانید؟
برای انتخاب حلقه عروس باید فاکتورهای متعددی را مدنظر قرار دهید، از مناسب بودن حلقه با بودجه شما گرفته تا نوع فلز و نگین به کار رفته روی آن. بهتر است در وهله اول دقت بیشتری برای انتخاب به خرج دهید تا از خرید خود پشیمان نشوید
مزایا و معایب شغل طلاسازی چیست؟
زرگرها متخصصانی هستند که درک خوبی از صنعت جواهرات دارند و با طلا و همچنین سایر فلزات یا سنگ های قیمتی گرانبها، کار می کنند. قدمت این کار برمیگردد به چند صد سال پیش که از فلزات گرانبها اکثرا برای ظروف و تزئینات و ساخت زیورآلات و … استفاده می کردند.
انتخاب طلا بر اساس رنگ پوست
هارمونی بین رنگ پوست و طلا باعث می شود استیال فرد زیباتر به نظر برسد. در این مقاله به راهنمای انتخاب طلا بر اساس رنگ‌ پوست می پردازیم.