ارتباط انگشتر فیروزه با طالع‌بینی

 ارتباط انگشتر فیروزه با طالع‌بینی

 

چگونه فیروزه می‌تواند به تعادل چاکراها کمک کند؟

فیروزه نیشابور یکی از سنگ های قیمتی شناخته شده در بحث انرژی درمانی و چاکرا است. فیروزه تاثیر مستقیمی بر چاکرای گلو، مرکز انرژی ارتباطات، بیان و خلاقیت دارد. رنگ آبی تیره فیروزه به خوبی با این چاکرا کار می کند و استفاده از آن می تواند به تصمیم گیری بهتر، تمرکز و بهبود مهارت های ارائه کمک کند.

هنگامی که چاکرای گلو مسدود یا نامتعادل است، مشکلاتی در هنگام برقراری ارتباط با دیگران رخ می دهد و می تواند منجر به ناامنی، کمرویی یا بیش از حد پرحرفی شود. استفاده از جواهرات و فیروزه به خصوص زیورآلات فیروزه ای مانند گردنبند یا آویز که نزدیک گلو قرار می گیرد می تواند به باز شدن و تعادل این چاکرا کمک کند و حس بهتری را به فرد منتقل کند. در ادامه با ارتباط انگشتر فیروزه با طالع‌بینی همراه ما باشید.

توانایی فیروزه برای افزایش حس آرامش درونی نیز می تواند به همسویی چاکرا های دیگر کمک کند. انرژی آرامش بخش فیروزه به تعادل چاکرای قلب کمک می کند و عشق، شفقت و بخشش را افزایش می دهد. فیروزه همچنین با چاکرای چشم سوم، مرکز شهود، بینایی و روشنگری معنوی مرتبط است. فیروزه با تحریک این چاکرا می تواند شهود فرد را نیز تقویت کند. فیروزه با متعادل کردن مراکز انرژی بدن به بهبود سلامت کلی روحی کمک می کند و گنجاندن آن در انرژی درمانی ابزار قدرتمندی برای رشد شخصی و پیشرفت معنوی است.برای اطلاعات بیشتر و خرید انواع طلا روی لینک کلیک نمایید.

 

چگونه از سنگ فیروزه در استایل خود استفاده کنیم؟

 

راهنمای انتخاب انگشتر فیروزه بر اساس ماه تولد

فیروزه یکی از سنگ های قیمتی اصلی متولدین آذر ماه است. بهترین فیروزه جهان در شهر نیشابور ایران یافت می شود و زیباترین رنگ آن آبی آسمانی است اما سبز، آبی روشن و فیروزه ای نیز یافت می شود. سختی این گونه از سنگ های ماه تولد آذر یعنی ۶ می باشد. خاک سفید تا سبز روشن، اغلب ابری و کدر، اما گاهی نیمه شفاف است.

 

رنگ آبی این نوع آزاریت به دلیل وجود مقداری مس و آهن است. برخی از گونه های آن به دلیل قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید سبز می شوند. این سنگ قیمتی آذر از آمریکا دارای کلسیم بالاتری بوده و نسبت به فیروزه ایرانی متخلخل تر است. تحت تابش فرابنفش با طول موج بلند، بازتاب سبز روشن یا زرد تا آبی را نشان می دهد. اما پرتو های فرابنفش با طول موج کوتاه بی اثر هستند.

 

همان طور که قبلا ذکر شد بهترین فیروزه آبی متعلق به ایران است اما این سنگ در آجارا در کشورهایی مانند مصر، مکزیک و صحرای ماکاوا آمریکا نیز یافت می شود. سنگ های قیمتی مشابه این سنگ ماه آذر عبارتند از: هارزبورگیت، کرومیت و ادونتولیت که در واقع فسیل حیوانات باستانی و به رنگ آبی هستند. برای اطلاعات بیشتر از راه های جلوگیری کردن سیاه شدن فیروزه روی لینک کلیک نمایید.

 

بسیاری از پزشکان قرن پانزدهم بخش بزرگی از تجهیزات پزشکی خود حاوی فیروزه بودند. برخی ادعا می کنند که این سنگ متولد آجارا می تواند اثرات هر سمی را خنثی کند، از انگشتر فیروزه به عنوان حلقه تولد آجارا یا دستبند فیروزه برای مردان و زنان، ست فیروزه و گردنبند فیروزه استفاده کنید. سنگ شفا دهنده و قدرت اولیه در فلسفه چینی یک قانون و موضوع منفعل، منفی و زنانه است که مکمل یانگ است.

 

اغلب در درمان بیماری های زنانه مثمر ثمر است، به همین دلیل است که بیشتر مردم این سنگ را سنگ تولد برای زنان می دانند، اما استفاده از این سنگ و بهره مندی از خواص آن برای همه مردان و زنان یکسان است. علاوه بر این، این سنگ مهتاب آذر هم برای خانم ها و هم برای آقایان مناسب است و می توان از آن برای کنترل و درمان سردرد استفاده کرد.

 

فیروزه سنگی با قدرت فوق العاده برای شرایط روحی و جسمی است که کل بدن را تقویت می کند و بافت های آسیب دیده را التیام می بخشد. این نوع سنگ ماه آذر از دیرباز توسط بومیان آمریکا در غرب و بوداییان مصر باستان در شرق به عنوان یک سنگ قیمتی مقدس مورد احترام بوده است.

 

برای متولدین آذر ماه، این سنگ نماد آسمان بی پایان و اقیانوس عمیق است. در گذشته هندی ها معتقد بودند که فیروزه محافظ و نگهبان روح و جسم است. آن ها از رنگ آبی این سنگ جواهر متولد آذر، مرتبط با روح، همراه با سنگ مرجانی قرمز که نماد زمین است، برای ایجاد قطبیت استفاده کردند.

 

رنگ آبی آن می تواند ذهن را آرام کند، روحیه و خرد فرد را تقویت کند و ترس و اضطراب را از بین ببرد. جواهر آذر انرژی منفی را جذب می کند، بنابراین ممکن است زمانی که احساس ناراحتی یا بیماری می کنید، یا زمانی که یک رویداد یا حادثه بد رخ می دهد، رنگ آن تغییر کند. فیروزه نیز سنگ تولد آذر، بهمن و اردیبهشت است.

 

نکاتی برای انتخاب انگشتر فیروزه بر اساس ماه تولد


1. رنگ آبی زمردی باید صاف و بدون لکه باشد.


2. براقیت و شفافیت سنگ بسیار مهم است.


3. از منابع اعتباری برای خرید سنگ های قیمتی استفاده کنید.


4. به خواص فیزیکی سنگ مانند سختی، مقاومت و ... توجه کنید.


این نکات در انتخاب بهترین فیروزه مهم هستند و می توانند به شما در انتخاب موفق کمک کنند.

 

 

نکاتی برای انتخاب انگشتر فیروزه بر اساس ماه تولد

 

ارتباط فیروزه با سایر سنگ‌های ماه تولد


یکی از مهم ترین کاربرد های سنگ ماه تولد، دریافت انرژی و تبادل آن بین طبیعت و انسان است، یعنی با حمل سنگ مخصوص می توانید انرژی طبیعت را جذب کرده و اثرات آن را بر روح و جسم خود ببینید. اما گاهی برخی افراد سودجو از این ویژگی برای فریب و تداعی آن با معجزه استفاده می کنند.

منحصر به فرد بودن سنگ های تولد باعث می شود افراد به جستجوی سنگ های شانس خود بپردازند. این سنگ ها در رنگ های بسیار متنوع و متناسب با هر سلیقه ای تولید می شوند.سنگ قیمتی که انتخاب می کنید باید ارتباط مستقیمی با ماه تولد شما داشته باشد تا بتوانید از خواص سنگ قیمتی فیروزه به طور کامل استفاده کنید تا همیشه در کنار شما باشد، بهتر است از آن در جواهرات و تزیینات مختلف استفاده کنید.
سنگ تولد می تواند اثرات متفاوتی بر افراد مختلف داشته باشد. هر کس، بسته به میزان انرژی که دارد، می تواند جریان انرژی سنگ را دنبال کند و از خواص درمانی، عاطفی و احساسی آن بهره ببرد. اما به طور کلی، همه آن ها دارای برخی از ویژگی های ذکر شده در بالا هستند.

انرژی سنگ تولد اولیه با انرژی فرد استفاده کننده مطابقت دارد. با این حال، این بدان معنا نیست که اگر فرودین به دنیا آمده اید، نمی توانید از آکوامارین استفاده کنید، که مخصوص اسفند ماهی هاست.
برعکس، البته می توان از آن استفاده کرد. اما سنگ های مخصوص هر ماه فقط روی متولدین آن ماه انرژی و تاثیر لازم را دارد. به عبارتی بیشترین تاثیر را روی متولدین همان ماه می گذارد.

 

اولین اثر جادویی فیروزه آرامش و تسکین ذهن است. این سنگ دوست داشتنی خستگی را از بدن شما دور می کند، با افسردگی مبارزه می کند و سعی می کند شما را راضی نگه دارد.

 

این سنگ خاص، فیروزه نیشابور، فراوانی و برکت را برای ملک شما به ارمغان می آورد. سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند و کارایی آن سیستم را افزایش می دهد و اگر دچار حادثه شدید و بافت بدن شما نیاز به ترمیم دارد، این ماده معدنی به بدن شما کمک می کند تا بهبود بافت آسیب دیده را تسریع بخشد. سنگ ماه تولد آذر خواص بسیار دیگری نیز دارد. برای اطلاعات بیشتر از راه های جلوگیری کردن سیاه شدن فیروزه روی لینک کلیک نمایید.

 

شاید تا به حال از این همه خواص شگفت زده شده باشید، امیدوارم با خواص فیروزه همراه باشید تا به بررسی خواص متعدد فیروزه آذر ماهی بپردازیم. فیروزه نیشابور یک سنگ خاص است، از دیگر خواص سنگ آذر ماه این است که خاصیت ضد التهابی دارد، اگر التهاب پوست و حساسیت پوستی دارید، این سنگ نیز می تواند به شما در رفع ناراحتی و التهاب پوست کمک کند.

این سنگ دارای خواص ضد سمی قوی است، به بدن شما کمک می کند تا سموم را از بدن شما دفع کند. اگر اغلب سرما می خورید، پوشیدن فیروزه می تواند تاثیر و مضرات سرماخوردگی را کاهش دهد. گلودرد را تسکین می دهد و ریه ها را تصفیه می کند.

شاید برایتان جالب باشد، اما فیروزه برای پیشگیری از بیماری های ویروسی نیز مفید است، این سنگ چشم شما را تقویت می کند، برای درمان بیماری های چشمی شما در صورت ابتلا به آب مروارید مفید است، این سنگ رماتیسم را بهبود می بخشد و در درمان مشکلات معده بسیار مفید است.فیروزه سنگ مخصوص آذرماهیان (خودم) است و برای کسانی که گیجی و بیقراری زیادی دارند بسیار مفید است زیرا ذهن آن ها را پاک می کند و تمرکز را بهبود می بخشد.

فیروزه نیشابور اتفاقا یکی از نگین های ماه تولد است و نمادی از صداقت و عشق و همچنین نشانه سخاوت شماست. اگر از آن دسته افرادی هستید که فکر می کنید کارتان به گل می نشیند و کار نمی کند، از سنگ ماهی آذر، فیروزه استفاده کنید، صبور باشید و از دیگر خواص سنگ فیروزه بیشتر بدانید!

اگر احساس می کنید که ضعیف هستید و اغلب احساس خستگی و خواب آلودگی می کنید، در کنار نوبت دکتر خود انگشتر فیروزه ای بزنید تا کسالت را از بین ببرید این سنگ معجزه می کند و شما را از بیماری و ضعف دور می کند. این ماده معدنی همچنین نماد طیفی از خصوصیات شماست، فیروزه نماد پاکی، عشق و محبت است و به عنوان سنگ قدرت نیز شناخته می شود.

این آخرین ویژگی فیروزه نیشابور است، فیروزه برای از بین بردن حس بد شما بسیار مفید است، این سنگ به سنگ چشم نیز معروف است، با توجه به تمام خواص ذکر شده، اگر به فیروزه علاقه دارید، انگشترهای فیروزه را می توانید از قسمت خرید انگشتر نقره خریداری کنید.

 

ارتباط انگشتر فیروزه و طالع بینی

 

چگونه از سنگ تولد در استایل خود استفاده کنیم؟


شما می توانید سنگ تولد را بر اساس سلیقه و ویژگی های شخصی خود در سبک خود بگنجانید. با این حال سعی می کنیم در این قسمت توضیحات بیشتری ارائه دهیم تا شما را در انتخاب درست و بهترین کمک کنیم.
زیورآلات
یکی از رایج ترین کاربردهای سنگ تولد در جواهراتی مانند انگشتر، گردنبند، دستبند و گوشواره است. شما می توانید زیورآلات سنگ تولد خود را از بین انواع زیورآلات فوق انتخاب کنید و هر روز آن را بپوشید.

اگر به مد علاقه زیادی دارید یا اینکه لباس برایتان مهمتر از جواهرات است، می توانید از رنگ سنگ تولد خود در لباس هایی که می خواهید بپوشید استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر سنگ تولد شما سنگ زمرد است، می توانید لباسی در طیف سبز بپوشید. یا می توانید برای تزیین بخشی از لباس، سنگ بدوزید. درست مثل مروارید دوزی روی پیراهن لباس یا هر لباس دیگری!

برخی منابع می گویند زمانی که رنگ این سنگ سبز می شود به دلیل از بین رفتن آب طبیعی این گوهر در اثر حرارتی مانند نور خورشید است، بنابراین حتی سنگ فیروزه مرغوب در دمای بالای 250 درجه سانتی گراد سبز می شود و مات خواهد شد. این گوهر به آلودگی بسیار حساس است. در موارد دیگر، تغییر رنگ ممکن است در اثر تماس با مواد شیمیایی مانند لوازم آرایشی زنانه یا مواد روغنی ایجاد شود. بنابراین بهتر است هنگام شستن دست ها با آب کلردار یا صابون انگشتر را از انگشت خود بردارید.

سنگ فیروزه به خط و خش بسیار حساس است. اگر این سنگ را بیش از حد در آب نگه دارید، باعث سست شدن آن می شود. بهتر است هر ماه یکبار انرژی آن را با قرار دادن در کاسه ای حاوی سنگ آهن یا هماتیت خشک و شارژ یک شب در میان سنگ های کریستالی (کوارتز شفاف) دور از نور خورشید قرار دهید.

 

کلام اخر

اکنون که با خواص انگشتر فیروزه آشنا شدید، باید از قیمت و خرید آن بیشتر بدانید. قیمت فیروزه اصل به عوامل مختلفی بستگی دارد. هر چه رنگ بیشتر، درخشندگی بیشتر و عیوب کمتر باشد، قیمت بالاتری دارد. عامل دیگر منطقه ای است که فیروزه در آن استخراج می شود که بر قیمت آن تأثیر می گذارد.

فیروزه نشاپور از محبوبیت و ارزش بیشتری برخوردار است. فاکتور بعدی اندازه و وزن فیروزه است. سنگ های بزرگتر و سنگ های سنگین تر معمولاً هزینه بیشتری دارند. ما در این مقاله در سایت کافه طلا  سعی کردیم که به مختلف سنگ فیروزه در طالع بینی بپردازیم. امیدواریم که اطلاعات کافی در این زمینه را کسب کرده باشید.

 

ثبت نظرات
*