سنگ های ماه تولد دی کدام است؟

سنگ های ماه تولد دی کدام است؟

گارنت که دارای ساختارهای بلوری و ترکیبات شیمیایی است، به عنوان مهمترین سنگ ماه تولد دی شناخته می شود. گارنت ممکن است بدون رنگ، سیاه و سفید یا قرمز باشد. خواص فیزیکی و شیمیایی گارنت موجب می شود تا انتخاب مناسبی برای متولدین دی ماه شناخته شود.

گارنت ممکن است که به صورت بلوری یا سنگریزه یافت شود. هر کدام از سنگ های ماه تولد دی، در شرایط خاصی به وجود می آیند بنابراین طبیعی است که از نظر ساختاری با یکدیگر تفاوت داشته باشند. گارنت یک ماده معدنی کلیدی در پیدایش بسیاری از سنگهای آذرین و دگرگونی است. فرآیند انتشار در مقایسه با میزان موجود در بسیاری از مواد معدنی مختلف در  سنگ گارنت بسیار کند است و همچنین آنها در برابر تغییر کمتر انعطاف پذیر هستند. از این رو، گارنت به طور طبیعی ترکیب خود را حفظ می کند و همچنین در محل و دمای خاصی تولید می شود.

یاقوت سرخ از سنگ های ماه تولد دی

یاقوت سرخ سنگ ماه تولد دی است. یاقوت سرخ هم یکی از گزینه های مناسب برای متولدین این ماه است و همچنین به عنوان سنگ قیمتی شناخته شده هستند و بسیاری از مردم سنگ های قیمتی آبی و قرمز را دوست دارند. یاقوت سرخ سنگ ارزان قیمتی نیست اما با این وجود از آن در موقعیت های زیادی استفاده می شود.

 بسیاری از افراد تمایل دارند که به افراد سنگ ماه تولدشان را هدیه دهند. برای متولدین دی ماه، یاقوت سرخ یکی از گزینه ها است. از این سنگ ها بر روی طلا یا نقره هم استفاده می شود و اغلب از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار هستند.

عقیق از سنگ های ماه تولد دی

عقیق، سنگ ظریفی با انرژی ضعیف است. اعتقاد بر این است که عقیق آگاهی کیهانی را بهبود بخشیده و دیدگاه های عرفانی و روحی را تقویت می کند. سنگ عقیق نقش زیادی در افزایش نیرو در افراد دارد. انرژی های این سنگ همچنین فرد را به ابراز وجود واقعی ترغیب می کنند. افزایش اعتماد به نفس و راحتی بیشتر از فواید این سنگ است. به طور کلی کسانی که از این سنگ ها استفاده می کنند، آرامش زیادی در افکار و اعمالشان ایجاد می شود.

عقیق یکی از سنگ های پرطرفدار در بین سنگ های ماه تولد دی است. عقیق سنگی بسیار جاذب و بازتابنده است. در عین حال افکار و احساسات مثبت را جذب کرده، آنها را بزرگ کرده و به سمت فرد می فرستد. همچنین انرژی و ارتعاشات اطرافیان از جمله منفی یا مضر را جذب کرده و آنها را به منبع خود باز می گرداند. به این ترتیب یک سنگ کاملاً محافظ است.

سنگ عقیق همچنین به عنوان یک سنگ کارماک شناخته می شود که برای یادآوری قانون جذب به ما کمک می کند. عقیق معمولی معمولاً مات تا شفاف و به رنگ نارنجی مایل به قهوه است. با این حال، سنگ عقیق به هر رنگی موجود است و طرفداران زیادی هم دارد.

ساختار سنگ عقیق چگونه است؟

اجزاء سنگ عقیق از مواد معدنی مختلفی از جمله آهن تشکیل شده است که طرح های زیبایی را ایجاد می کند. برخی از عقیق هایی که بیشتر طرفدار جذب می کنند، در رنگ های آبی، صورتی و سبزهای مایل به آبی هستند. قدرت های درمانی عاطفی عقیق، یکی از مهم ترین عواملی هستند که موجب شده است تا انتخاب مناسبی برای متولدین دی ماه باشد.

 البته هر کدام از سنگ های ماه تولد دی، خواص زیادی دارند و فرد با توجه به نیاز و سلیقه خود دست به انتخاب می زند. از نظر احساسی، عقیق ارتباطات شدیدی با عشق و علاقه، اشتیاق و اروتیسم دارد. این سنگ می تواند احساسات را تقویت کند اما نمی توان گفت که بیشتر از سنگ های دیگر اهمیت دارد. این سنگ کمک می کند تا افراد احساسات پنهان خود را کشف کرده، خواسته های واقعی خود را شناخته و در نهایت به سمت راهی برای عشق به خود و شادی دریابند. 

عقیق سنگی است که می تواند به تنظیم و متعادل سازی احساسات و خلق و خوی افراد کمک کند. خصوصاً اگر تغییرات خلقی به دلیل سلامت روان یا مشکلات هورمونی باشد. این سنگ همچنین یک سنگ عالی برای ارتقا سطح خودآگاهی است و افراد را قادر می سازد تا حسرت گذشته را رها کنند.

مهمترین سنگ ماه تولد دی

لاجورد از سنگ های ماه تولد دی

سنگ لاجورد دارای ساختاری است که به انرژی خورشید متصل می شود و در نهایت به تعادل چاکرای شبکه خورشیدی و چاکرای چشم سوم کمک می کند. وقتی این دو مرکز انرژی با هم هماهنگ باشند، خواسته های شخصی با اراده الهی ادغام می شوند. ادغام معنی سنگ لاجورد در زندگی روزمره افراد را قادر می سازد تا با اطمینان و اصالت نور خود را به جهان بتابانند.

هدیه دادن سنگ های متولد هر ماه می تواند احساس اطمینان و آرامش زیادی را در آنها ایجاد کند. این کریستال مخصوصاً برای کسانی که می خواهند تغییر بزرگی در زندگی خود ایجاد کنند مانند تغییر شغل یا جا به جایی بسیار مناسب است. با دانستن خواص هر کدام از سنگ های ماه تولد دی، می توان بهترین سنگ را برای این افراد انتخاب کرد. سنگ لاجورد، با زیبایی خاصی که دارد، به افراد یادآوری می کند که برای خودشان زندگی کنند.

سنگ اونیکس از سنگ های ماه تولد دی

انواع مختلفی از سنگ است که از کلسدونی به دست می آید. کلسدونی ماده معدنی سیلیکاتی است که بیشتر از کلسیت ساخته می شود و بسیار شبیه به سنگ مرمر و گرانیت است. سنگ اونیکس از لایه های متضاد رنگی ساخته شده است. بیشتر افراد سنگ های قیمتی اونیکس را با رنگ سیاه به همراه نوارها و لایه های سفید می شناسند.

با این حال، اونیکس به رنگ های قهوه ای، قرمز و سفید هم وجود دارد. اونیکس قهوه ای و سفید معمولاً ساردونیکس نامیده می شوند، در این بین ممکن است که رنگ قرمز هم به صورت ترکیبی در سنگ ها وجود داشته باشد. اونیکس یکی از سنگ های ماه تولد دی است که در تنوع رنگی زیادی وجود دارد.همه اشکال سنگ قیمتی اونیکس دارای چندین لایه است و لایه سبک تری از سنگ در بالای لایه تیره نشسته است. این خاصیت از لحاظ تاریخی اونیکس را به یک سنگ محبوب برای استفاده در تکنیک های حکاکی و موارد دیگر تبدیل کرده است.

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

ثبت نظرات
*