خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2020"  از "آبان"

سنگ چاروئیت و خواص آن
سنگ چاروئیت داری خواص متعددی است و می تواند برای بسیاری از دردها همچون سر درد موثر باشد. این سنگ می تواند به شما احساس آرامش را هدیه دهد‌. برای آشنایی با خواص بی نهایت این سنگ با ما همراه باشید.
سنگ آلوین چیست و خواص آن کدام است؟
یکی از سنگ های قیمتی که خواص زیادی دارد آلوین نام دارد برای آن که بتوانید اطلاعات بیشتری راجع به این سنگ پیدا کنید با ما همراه باشید. سنگ آلوین به این علت به این اسم نامگذاری شده است که رنگ سبز زیتونی دارد، دلیل این رنگ نیز وجود ماده ای به نام نیکل است. نوع شفاف و درخشنده آن در زمره سنگ های قیمتی به شمار می آید و کاربرد فراوانی دارد. سنگ آلوین Olivine از ترکیب سیلیکات آهن و منیزیم تشکیل شده که جزء مجموعه کانی ها محسوب می شود، سختی آن بین 6.5 الی 7 است
فیروزه نیشابوری چیست و معادن آن در ایران کدام است؟
سنگ فیروزه یکی از سنگ های با ارزش است که به دلیل زیبایی و ویژگی های منحصر به فردی که دارد از گذشته تا کنون بسیار مورد توجه قرار گرفته است، در این میان سنگ فیروزه نیشابور یکی از با ارزشترین سنگ های فیروزه محسوب می شود که منبع اصلی آن معادن این سنگ در دامنه جنوبی کوه بینالود است.
سنگ خون یا یشم خطایی چیست؟
یشم خطایی سنگی با رنگ سبز تیره است که به دلیل وجود ناخالصی های اکسید آهن لکه های قرمز رنگ داخل سنگ دیده میشود و به دلیل همین رنگ قرمز که به خون شباهت دارد با نام سنگ خون نیز شناخته می شود.
جواهرات مناسب فصل پاییز کدام اند؟
فصل پاییز یکی از فصل های زیبای سال است، افرادی که همواره به تیپ و استایل خود اهمیت می دهند سعی دارند پوشش و اکسسوری های خود از جمله جواهراتی که استفاده می کنند را مطابق با این فصل انتخاب نمایند، جواهرات متنوعی که الهام گرفته از میوه های پاییزی، برگ پاییزی و رنگ های پاییز است در این فصل مناسب هستند.
قیمت هر گرم طلا در هنگام خرید برای مشتری چگونه حساب می شود؟
محاسبه قیمت هر گرم طلا برای مشتری فرمول مشخصی دارد و طلافروشان بر اساس قیمت پایه طلا، اجرت، کارمزد، مالیات قیمت نهایی طلا را برای مشتری تعیین میکنند.