خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2020"  از "آبان"

فناوری slm در دنیای طلا و جواهرسازی
فناوری slm در واقع یکی از انواع پرینترهای سه بعدی است که در عین برخی تفاوت ها، شباهت زیادی با فناوری dmls دارد؛ در واقع slm ذوب انتخابی لیزری و dmls ذوب مستقیم لیزری است. فناوری slm در خلق طلا و جواهرات در طرح های ظریف، پیچیده و متنوع نقش عمده ای را ایفا نموده است به طوری که این فناوری را انقلاب نوینی در دنیای طلا و جواهرات می دانند چرا که با این فناوری می توانند از تمام نبوغ و استعداد خود برای طراحی و خلق انواع طرح های زیورآلات استفاده کنند در صورتی که در روش های سنتی این امکان وجود ندارد و جواهر سازان و طراحان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند. علاوه بر این فناوری slm موجب گردیده است که مشتریان طلا و جواهرات بتوانند از بین بهترین طرح های موجود طرح مورد نظر خود را با وزن سبک تر، استحکام بیشتر و قیمت ارزان تر تهیه نمایند.
سنگ های ماه تولد آذر ماه کدام اند؟
سنگهای متولد آذر تاثیرات ویژه ای بر افزایش انرژی های مثبت در متولدین این ماه دارد، از جمله سنگ های معروف متولدین آذر فیروزه و یاقوت است.
آموزش طراحی طلا و جواهر با سیستم راینو + جذب نیرو
نرم افزارهای مختلفی وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان به طراحی طلا پرداخت که راینو یکی از مهم ترین ها به حساب می آید که در ادامه به بررسی کامل ویژگی های آن خواهیم پرداخت. از این رو تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.
طلاهای سلطنتی
از زمان های قدیم تا به امروز گرایش به جواهرات با ارزش و قیمتی در بین پادشاهان سلطنتی هر دوره از اهمیت خاصی برخوردار بوده است، در طول تاریخ، پادشاهان ایران هرگاه از جنگهای خارجی و ناآرامی‌های داخلی فراغتی حاصل می‌نمودند، به تجمل و جمع‌آوری جواهرات می پرداختند.
سنگ های ماه تولد آبان کدام است؟
متولدین ابان ماه با همراه داشتن سنگ این ماه می توانند انرژی های کیهانی را به سوی خود جذب نمایند و اثرات مثبتی مانند برکت، قدرت، کاهش استرس، و کاهش انرژی های منفی را دریافت نمایند از جمله معروف ترین سنگ های متولدین ابان ماه شامل توپاژ، اکومارین، یاقوت سرخ است.