خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2020"  از "آذر"

سنگ لارویکیت
لارویکیت سنگی آذرین است و حاوی مقادیر قابل توجهی فلدسپات است، این نام برگرفته از منطقه ی لارویک فیورد در نروژ است. این سنگ علاوه بر فلدسپات ها، از مقادیری آپاتیت، کوارتز، الیوین نیز تشکیل شده است.لاروکیت یک سنگ محافظ و پایه است. این ماده برای اجسام ظریف پاک می شود و ارتباط قوی با انرژی زمین را تسهیل می کند.
سنگ موزانایت
سنگ موزانایت، سنگی بسیار کمیاب و نادر در طبیعت است که منبع اصلی آن در منطقه آریزونا قرار دارد. این سنگ شباهت بسیار زیادی به الماس داشته و دارای ساختاری درخشان و کریستالی است. جالب است بدانید که موزانایت نسبت به الماس، بسیار سخت تر و مقاوم تر است. البته از آن جایی که سنگ موزانایت در آزمایشگاه ها نیز تولید می شود، نسبت به الماس قیمت بسیار پایین تری دارد.
چه انگشتری برای انگشت شما مناسب است؟
با توجه به اینکه انگشتر می تواند به دست شما زیبایی خاصی دهد و توجه اطرافیان را به خود جلب کند. بنابراین باید در انتخاب آن بسیار دقت کرد. یکی از راه ‌های انتخاب جواهرات این است که در جواهر فروشی مدل های مختلفی از زیورآلات را بیاندازید تا به درک و شناخت بیشتری از زیورآلات مناسب با بدن خود برسید.
انگشتر عقیق
سنگ عقیق نیز همچون سنگ های با ارزش دیگر در میان مردم از جایگاه خاصی برخوردار است، عقیق در سه رنگ سرخ , زرد و کبود یافت می شود.بسیاری از ائمه بر خواص انگشتر عقیق در گشایش روزی بسیار تاکید کرده اند.
سنگ های متولیدین ماه اسفند کدام است؟
از زمان های بسیار دور اعتقاد بر این بوده که هر ماه از سال سنگ خاص خود را داراست، این سنگ ها بر اساس طالع بینی نجومی و مطابق با خصوصیات ذاتی متولدین هر ماه تعیین می شود.سنگ های ماه تولد اسفند عبارتند از:یشم، سنگ خون، آمتیست، جاسپر، یاقوت سرخ، یاقوت کبود، کریستال کوارتز، لاجورد، آکوامارین
سنگ های ماه تولد بهمن کدام است؟
متولیدن هر ماهی تولد سنگ های خاص خود را دارند که هر کدام از این سنگ ها ویژگی های خاص خود را دارند. سنگ های بهمن ماه عبارتند از: اپال، عقیق، مروارید، گارنت جاسپر فیروزه و امیتیست