خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2020"  از "فروردین"

پلاک طلا
یکی از دغدغه های خانم ها خرید پلاک طلا مناسب برای زنجیر های طلا می باشد. باید بیان شود که خرید پلاک طلا می تواند از نظر حفظ سرمایه شما، بسیار مفید باشد به دلیل آن که نسبت به سایر زیور آلات طلا از اجرت کم تری برخوردار است. خرید پلاک طلا می تواند یک گزینه مناسب برای هدیه دادن باشد.
دستبند کارتیر طلا

کمپانی کارتیر توسط لوییس فرانسیس کارتیر در سال ۱۸۴۷در پاریس تاسیس شد. این برند زیور آلات جز پر طرفدار ترین برند در بین بانوان است. این برند زیورآلات دارای  ۲۰۰ شرکت در ۱۲۵ کشور است. قدیمی ترین و تاریخی ترین شعبه های این برند در کشورهای پاریس، لندن و نیویورک است. به دلیل اینکه این برند از یک خانواده سلطنتی به وجود آمده است بسیاری از افراد فکر می‌کنند که تنها اشخاص ثروتمند می ‌توانند این برند را داشته باشند و برای افراد معمولی جامعه پیشنهاد نمی شود، در صورتی که چنین نیست.

ست طلای عروس چیست؟
یکی از زیباترین بخش های مراسم عقد و عروسی خرید سرویس طلای عروس است. سرویس طلای عروس معمولا شامل: گردنبند، دستبند و یک جفت گوشواره و در بعضی موارد یک انگشتر است؛ خرید سرویس طلا برای عروس همان هدیه داماد به همسر خود در ابتدای فصل جدید زندگی مشترک‌شان است.
گردنبند برلیان چیست؟

گردنبند برلیان | روش تشخیص برلیان | برلیان چیست؟ | عیار برلیان | با افزایش روز افزون قیمت طلا در بازار جهانی، مردم جهان به استفاده از سنگ های زینتی برای زیورآلات خود رو آوردند. یکی از این زیرآلات گردنبند برلیان است. نگین برلیان در واقع همان سنگ جواهر الماس است که به سبک برلیان تراش خورده است. هنگام خرید الماس برلیان باید به اصل بودن آن دقت کرد.

عیارهای مختلف طلا چیستند؟

عیار طلا چیست؟ | اندازه گیری عیار طلا | درصد خلوص طلا |‌میزان خلوص طلا را با عیارهای مختلف طلا نشان می دهند. بالاترین عیار طلا که متعلق به شمش طلا می باشد 24 عیار یا 999.9 عیار است. در کشورهای مختلف عیار طلا ی خاصی رواج دارد. در کشور های شرقی به علت سرمایه ای بودن طلا، عیارهای بالاتری از طلا رواج دارند.

طراحی طلا چیست؟
طراح طلا و جواهر، با استفاده از مواد مختلف از جمله طلا، نقره و سنگ های قیمتی، جواهرات را طراحی کرده و درست میکند.امروزه صنعت ساخت و طراحی طلا در جهان به علت ویژگی های خاص این رشته ظرفیت زیادی برای گسترش خود دارد.