خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2024"  از "دی"

انواع تراش فیروزه
برای جلوه گر شدن زیبایی سنگ فیروزه نیاز است که آن را تراش دهند. انواع تراش فیروزه مانند تراش بیضی، پیکانی و مسطح وجود دارد که در این مقاله به آن می پردازیم
قیمت سنگ فیروزه خام
سنگ فیروزه از جمله سنگهای زینتی با خواص فراوان است. قیمت سنگ فیزوزه خام بستگی به کیفیت، وزن و رنگ آن دارد در این مقاله به این موضوع می پردازیم.
انواع تراش سنگ فیروزه اصل
سنگ فیزوزه از جمله سنگهای بسیار زیبا و چشم‌نواز است که در صنعت جواهر سازی استفاده می شود برای کار برد در زیورالات باید این سنگ را تراش بدهند در این مقاله به انواع تراش سنگ فیروزه می پردازیم.
چگونه سنگ فیروزه مرده را زنده کنیم؟
سنگ فیروزه یکی از آسیب پذیر ترین انواع سنگ ها در دنیاست که به مراقبت بسیاری نیاز دارد. در این راستا لازم است که از سنگ خود به خوبی مراقبت کنید. در این مقاله بررسی روش های زنده کردن سنگ فیروزه مرده پرداخته ایم.
فیروزه سبز بهتر است یا فیروزه ابی؟
فیروزه در دو رنگ سبز و آبی وجود دارد این سنگ از زمان باستان به عنوان یک سنگ زینتی در جواهرات کاربرد داشته و زیبایی منحصر به فرد آن چشم هر بیننده ای را خیره می کند. فیروزه سبز و آبی هر کدام زیبایی خاص خود را دارد و انتخاب آن بستگی به سلیقه فرد دارد.
خرید سنگ فیروزه اصل سبز
فیروزه از جمله سنگ های با ارزش و زیباست که خواص متعددی دارد این سنگ‌در رنگ های سبز و آبی وجود دارد اما برای تشخیص اصل بودن آن باید به نکاتی توجه کرد. در این مقاله برای خرید سنگ فیروزه اصل سبز شما را راهنمایی می کنیم.