خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2024"  از "مرداد"

کاربرد نقره در پزشکی و سلامت
نقره فلزی است که از دیرباز تا کنون به یک ماده طبیعی برای درمان بیماری ها و همچنین ضد عفونی کننده بسیار قوی، شناخته شده و مزیت ها و فواید بی شماری برای بدن دارد. این فلز می تواند عفونت ها، ویروس ها و باکتری های بدن انسان را از بین ببرد و همچنین برای ضد عفونی کردن سطوح مفید باشد. در این مطلب به بررسی کاربرد نقره در پزشکی و سلامت پرداخته ایم.
ارتباط انگشتر فیروزه با طالع‌بینی
فیروزه نیشابور یکی از سنگ های قیمتی شناخته شده در بحث انرژی درمانی و چاکرا است. فیروزه تاثیر مستقیمی بر چاکرای گلو، مرکز انرژی ارتباطات، بیان و خلاقیت دارد. رنگ آبی تیره فیروزه به خوبی با این چاکرا کار می کند و استفاده از آن می تواند به تصمیم گیری بهتر، تمرکز و بهبود مهارت های ارائه کمک کند. هنگامی که چاکرای گلو مسدود یا نامتعادل است، مشکلاتی در هنگام برقراری ارتباط با دیگران رخ می دهد و می تواند منجر به ناامنی، کمرویی یا بیش از حد پرحرفی شود. استفاده از فیروزه به خصوص زیورآلات فیروزه ای مانند گردنبند یا آویز که نزدیک گلو قرار می گیرد می تواند به باز شدن و تعادل این چاکرا کمک کند و حس بهتری را به فرد منتقل کند. در ادامه با ارتباط انگشتر فیروزه با طالع‌بینی همراه ما باشید.
تعبیر خواب سنگ فیروزه
هریک ازخواب هایی که انسان می بیند تعبیر و تفسیر مشخصی دارد تعبیر خواب سنگ فیروزه نیز معانی مشخصی دارد که در این مقاله می خوانیم
آموزش فیروزه کوبی در منزل
آموزش فیروزه کوبی از جمله مشاغل خانگی و پردرآمدی است که امروزه در بین افراد بسیار رایج شده است. فرایند فیروزه کوبی علاوه بر جنبه تزیینی که دارد، می‌تواند درآمدزایی بسیار بالایی هم داشته باشد، به همین جهت آموزش این کار هنری بااصالت در خانه برای خانم‌های خانه دار بسیار ارزشمند است.
از کجا بفهمیم سنگ فیروزه زنده است؟
تشخیص فیروزه زنده از نمونه های مصنوعی آن امری چالش برانگیز است که باید با توجه به ویژگی های ظاهری آن انجام شود.
علت سیاه شدن سنگ فیروزه 
امروزه از سنگ فیروزه در جواهراتی مانند انگشتر های فیروزه استفاده بسیاری می شود و این سنگ بسیار مورد توجه قرار گرفته است. عواملی وجود دارد که ممکن است باعث سیاه شدن یا تغییر رنگ سنگ فیروزه شود که در کافه طلا توسط این مقاله به بررسی این عوامل می پردازیم. سنگ های فیروزه، یکی از معروفترین و ارزشمندترین سنگ‌های قیمتی است که از دیرباز در ایران شناخته شده است. این سنگ با خواص درمانی فراوان همراه است و در متون تاریخی و روایات اسلامی به ویژه برای رفع بیماری ها و افزایش اعتماد به نفس توصیه شده است. برای حفظ ونگهداری آن دقت و توجه شود تا سیاه نشود.