خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2021"  از "بهمن"

تسبیح عقیق
تسبیح عقیق با تراش سنگ زیبای عقیق تهیه می شود که علاوه بر زیبایی ظاهری اثرات مثبت و فواید متعددی نیز به همراه دارد و فرکانس های مثبت را جذب می کند. ائمه ما تاکید بسیاری به استفاده از سنگ عقیق کرده اند و به همین دلیل است که تسبیح عقیق می تواند مزایای بسیاری در زندگی شما داشته باشد.
سنگ های ماه تولد خرداد کدام می باشند؟
ما در این مطلب سعی کردیم شما را با سنگ های متولدین ماه خرداد آشنا کنیم ، سنگ های متولدین این ماه زمرد، مروارید، سیترین، سنگ چشم ببر، الکساندریت، کربزوپراس هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. به عنوان مثال سنگ مروارید دارای درخشندگی بسیاری می باشد که از خلیج فارس و استرالیا می توان آن را یافت.
انگشتر طلای مردانه یاقوت کبود
انگشتر مردانه یاقوت کبود از طراحی بسیار جذابی برخوردار است که آقایان را به ظاهری آراسته و درخورد شرکت در جلسات رسمی و مهمانیهای مجلل می کند. انگشتر مردانه با رکاب طلای سفید از از رکاب و تاجی پهن برخوردار است که از مشخصه های اصلی انگشتر مردانه است.
دستبند کادویی نقره
دستبند های نقره از زمان های گذشته در میان ایرانیان جایگاه خاص و ویژه ای داشته است و مردم به منظور زیبایی و برازندگی بیشتر از آن ها استفاده میکردند. دستبند نقره عقیق مردانه و زنانه و همچنین دستبند فیروزه و نقره و دستبند های نقره ترکیب شده با سنگ های زینتی در میان ایرانیان همیشه مورد توجه بوده است و یکی از بهترین کادوهایی که می توانید برای زنان و دختران است.
قیمت و مشخصات تسبیح یسر اصل
کسانی که علاقه به جواهرات و کالاهای لوکس دارند و مذهبی نیز هستند گاهی به جمع آوری کلکسیون تسبیح روی می آورند و اگر راغب باشند می خواهند بدانند قیمت و مشخصات تسبیح یسر اصل چیست؟
تسبیح سندلوس
سندلوس صمغ نوعی درخت است و به خاطر شباهتی که به کهربا دارد اصولا با آن اشتباه گرفته می شود، بوی خوشایندی ندارد قدیمی ترین نوع سندوس متعلق به کشور آلمان است . از سندلوس در ساخت تسبیح استفاده می شود،سندلوس های مرغوب و قدیمی از آلمان به شکل شمش وارد شهر های زیارتی می شد. بعد از آن که به این شمش ها شکل دادند، آن ها را به صورت تسبیح به رنگ ها و اندازه های مختلف درست کرده وارد بازار می کردند.