خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2021"  از "بهمن"

سنگ تورمالین
تورمالین یکی از کانی های یافت شده در طبیعت است که تنوع رنگی بالایی دارد و در زمینه تزئینی و همچنین چاکرا درمانی کاربرد دارد این سنگ متناسب با رنگی که دارد در چاکراهای مختلف بدن تاثیر گزار است.
ورق طلا در دکوراسیون داخلی
ورق طلا در دکوراسیون داخلی سبب ایجاد سبکی زیبا در نمای داخلی فضا می گردد.
جعبه جا انگشتری
جعبه جا انگشتری یکی از انواع جعبه جواهرات می باشد که می تواند گزینه بسیار مناسبی برای نگه داری از انگشتر و جواهرات شما باشد. جعبه جا انشگتری انواع و اقسام مختلفی دارد که شما می توانید بر اساس میزان بودجه خود و هم چنین سلیقه تان آن ها را تهیه فرمایید.
سنگ فیروزه چیست؟
سنگ فیروزه کانی از جنس فسفات آبدار، آلمینیوم و مس با ساختار بلوری کج وجهی است و بهترین ناحیه از نظرآ ب و هوایی برای تشکیل این سنگ مناطق خشک است، معدن سنگ نیشابور از قدیمی ترین و مهمترین معدن در کشور و در سطح جهان نیز از شهرت و اعتبار خاصی برخوردار است.
سنگ ها و انگشترهایی که خواصشان از سوی ائمه ذکر شده است کدام اند؟
انواع سنگها هستند که خواص آنها از جانب ائمه ذکر شده است به گونه ای که همراه داشتن این سنگ ها در قالب نگین انگشتری موجب بهره مند شدن صاحب آن انگشتر از این خواص میشود در این میان میتوان به نگین انگشتری عقیق، حدید،فیروزه و... اشاره کرد.
سنگ لابرادوریت
ام سنگ لابرادوریت از مکان اکتشافش یعنی جزیره پائول، نزدیک نین در لابرادور کانادا گرفته است. این کانی در سال ۱۷۷۰ به وسیله یک مبلغ دینی موراوی (اهل چک) در آنجا کشف گردید.لابرادوریت به دلیل لابادورسانس بودن ، یک سنگ تزئینی محبوب بشمار می آید و باعث ایجاد یک پدیده نوری خیره کننده از یک رنگ سبز آبی تا براق آبی عمیق می شود که در نور می درخشد , به این سنگ, سنگ اقیانوسی هم می گویند. گونه های دیگر ، از جمله نمونه های نادر ، رنگین کمان خیره کننده ای از براق کننده سبز ، بنفش یا نارنجی به نام اسپکترولیت را ارائه می دهند.لابرادوریت دارای پدیده لابرادورسنس (labradorescence) و جلوه ای متالیک و درخشش آبی سبز می باشد که در بازار نمونه هایی با طیف کامل خواهان بیشتری دارند.