خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2022"  از "مهر"

راز استفاده از برلیان برای حلقه ازدواج و نامزدی چیست؟
حلقه ازدواج یکی از زیورالات مهم در نامزدی و ازدواج است که از قدیم تا به امروز در جوامع مختلف مرسوم بوده است. تزئینات حلقه ازدواج اغلب با سنگ برلیان است. برلیان علاوه بر زیبایی خاصی که به آن می بخشد تاریخچه دیرینه دارد و ارزش این انگشترها را بالاتر می برد.
جعبه های کارشده طلا و جواهر
همواره نگهداری و حمل و نقل جواهرات و زیورآلات برای بانوان یک دغدغه همیشگی بوده است و استفاده از جعبه ها و باکس های متفاوت بهترین راهکار برای حل این دغدغه میباشد.
قیمت رکاب انگشتر طلا زنانه
قیمت رکاب انگشتر طلای زنانه بستگی به وزن، عیار و اجرت ساخت آن دارد که اجرت ساخت با توجه نوع آن متفاوت است. انواع رکاب انگشتر طلا وجود دارد که می توان ساده، چنگی یا فیلی را نام برد که هر کدام قیمت مشخصی دارد.
انواع نگین به کار رفته در جواهرات
جواهرات با انواع نگین ها زیبایی خیره کننده ای را به نمایش می گزارند. نگین های اصل مانند فیروزه، عقیق، و دیگر نگین ها برای تزیین جواهرات بکار می رود.
انتخاب مدل گوشواره متناسب با مدل مو
گوشواره یکی از پرمخاطب ترین زیورالات در بین خانم ها است که در شکل ها و جنس های مختلف در بازار وجود دارد اما انچه در هنگام شرکت در مراسم و میهمانی ها بسیار اهمیت دارد انتخاب گوشواره متناسب با مدل موهای فرد می باشد تا بتواند زیبایی چند برابر را به فرد هدیه دهد..
قیمت طلای ۱۸ عیار چگونه محاسبه می شود؟
برخی از طلافروشان قیمت واحد هر گرم طلا را روی فاکتور نمی نویسند و فقط وزن کل، عیار و قیمت کل را می نویسند. این باعث می‌شود همزمان متوجه نشوید که آیا طلافروشان در نهایت قیمت را همانطور که به شما گفته‌اند محاسبه کرده‌اند یا خیر. اما برای اینکه در هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید و از قبل بدانید که برای طلای مورد نظر خود چه قیمتی باید بپردازید، محاسبه قیمت طلا را برای شما در هنگام خرید گرد آوری کرده ایم.