خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2022"  از "مهر"

مخراج کاری طلا چیست؟
مخراج کاری طلا به معنی تراش انواع سنگ و فلز و نشاندن آن روی زیورالات طلا است که زیبایی آن را دوچندان می کند و این هنر از قدیم تا کنون وجود داشتهو نیاز به تخصص و مهارت زیادی دارد.
انواع مروارید و خواص درمانی آن
مروارید یکی از سنگ های زیبا و چشم نواز است که علاوه بر خاصیت تزئینی خواص معنوی و درمانی متعددی دارد و به همین جهت از قدیم تا به امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
تخمه سولیتر چیست؟
باید بیان شود که سولیتر به قطعه ای از جواهر گفته می ‌شود که یک تکه الماس یا نگین بسیار قیمتی و جذاب بر روی آن قرار گرفته باشد. نکته مهم این است که انگشتر، گردنبند و جواهرات مردان نیز می ‌توانند سولیتر باشند. تخمه سولیتر به معنای نگینی است که بر روی انگشتر های سولیتر قرار می گیرد و تمام زیبایی و دلربایی این انگشتر ها را رقم می زند.
بررسی زیورآلات تیتانیوم و مقایسه آن با طلا
زیورآلات تیتانیوم سال‌هاست میان مردم شناخته شده هستند و هر روز خرید و فروش می‌شوند. اما برای کسانی که تاکنون فلز تیتانیوم را از نزدیک ندیده‌اند باید گفت تیتانیوم فلزی با رنگ سفید-نقره ای است، زیورآلات تیتانیوم شبیه به زیورآلات نقره هستند
سنگ یاقوت برمه و مشخصات آن
یاقوت معروف برمه از یکی از مناطق معروف میانمار استخراج می شود که زیبایی منحصر بفردی دارد و بسیار مشهدر است.
عقیق خزه ای چیست و چه خواصی دارد؟
کلمه عقیق خزه ای در حقیقت به نوع بیرنگ ونیمه شفاف کلسدونی گفته می شود. این سنگ دارای خواص و ویژگی های خاص و منحصر به فردی می باشد که در این مقاله می توانید این ویژگی ها را بخوانید