خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2022"  از "مهر"

هر آنچه باید قبل از خرید پلاک اسم طلا بدانید
گردنبند طلا در بین همه افراد محبوب است، حال می توان برای ردنبند ها طراحی های خاصی را انجام داد. یکی از این طراحی ها گردنبند با پلاک اسم می باشد که بسیار زیبا و منحصر به فرد است. پلاک اسم می تواند با حروف انگلیسی و هم چنین حروف فارسی بر اساس سلیقه شما ساخته شود، می توان برای ساخت پلاک اسم از دیگر حروف زبان های دنیا نیز بهره برد، اما در میان افراد حروف انگلیسی و هم چنین حروف فارسی از محبوبیت بیشتری برخوردار است.
معرفی انواع زنجیر طلا
زنجیر طلا از آن دست جواهراتی است که محبوبیت زیادی دارد و مدل‌های آن تقریبا هرگز از مد نمی‌روند. بااین‌حال خرید آن به‌همین‌راحتی نیست و نکات زیادی وجود دارد که باید درنظر بگیرید. ازآنجاکه طلا فلزی گران‌قیمت است، باید تمام جوانب را برای خرید آن در نظر داشته باشید.
عیار سنجی طلا چیست و چگونه انجام می شود؟
طلای خالص استخراج شده از معادن طلا برای استفاده در صنعت بسیار نرم است. برای حل این مشکل فلز طلا را با آلیاژهای دیگر ترکیب کردند و سختی آنها را افزایش دادند. افزودن آلیاژ به طلا باعث افزایش شکل پذیری این فلز گرانبها شده و امکان استفاده از آن را در صنایع مختلف فراهم می کند.
راهنمای خرید طلای بچه گانه
اولین جواهراتی که برای کودکتان می‌خرید تا سالیان سال برای آن‌ها یادآور خاطرات خوش دوران کودکی است. پس سعی کنید برای خرید اولین هدایا دقت بیشتری داشته باشید.
انواع دستبند طلا و اهمیت شناخت آن‌ها در ست شدن بهتر
انواع دستبند طلا که اغلب به عنوان یک اکسسوری شیک مورد توجه خانم ها است، از فلزات مختلف به همراه انواع سنگ‌ها ساخته می‌شود و در شکل‌ها و سبک‌های متفاوتی موجود است. با وجود این تنوع، سبک لباس و نوع سلیقه شما به هر شکلی باشد؛ دستبند متناسب با آن وجود خواهد داشت.
انواع پایه انگشتر و اهمیت آن در زیبایی و محافظت از جواهر!
انگشتر یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع زیورآلات به خصوص در میان خانم‌هاست. البته که استفاده از انگشتر مرد و زن ندارد و تقریباً تمام افراد متأهل اگر از هیچ نوع زیورآلاتی استفاده نکنند حداقل یک انگشتر طلا به عنوان حلقه ازدواج در دستشان دارند.