خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2024"  از "اسفند"

شش روش استفاده از جواهرات رزگلد در استایل
استفاده از جواهرات رزگلد می تواند زیبایی استایل شما را دوچندان کند به شرط آن که ست کردن این‌ جواهرات با استایل را بلد باشید.
مخراج کاری طلا و جواهرات چیست و چه کاربردی دارد؟
مخراج کاری طلا و جواهرات فرایندی مهم و با ارزش در ساخت جواهرات مختلف است که نیاز به دقت، تمرکز و حوصله بالایی دارد. این فرایند باید به دست متخصصین و مهندسین مجرب و باسابقه این حوزه صورت گیرد تا آسیبی به بافت جواهر وارد نشود.
فیروزه کوبی چیست و چگونه انجام می‌شود؟
هنر فیروزه کوبی، در عین زیبایی و ظرافت، کاربردی نیز است. ظروف فیروزه‌ کوبی، زینت‌ بخش خانه‌ ها و هدایای نفیس و ارزشمندی هستند. زیورآلات فیروزه‌ کوبی نیز با ظرافت و زیبایی، درخششی خاص به بانوان ایرانی می‌ بخشند.
آشنایی با طلای دست ساز و ماشینی؛ کدام‌یک بهتر است؟
طلای دست ساز و ماشینی هر کدام ویژگی ها و زیبایی خاص خود را دارند و اناخاب هر یک با توجه به نوع مصرف و سلیقه فرد انجام می شود.
معدن های فیروزه در جهان کدامند؟
یکی از زیباترین سنگ ها و گوهرها در جهان سنگ فیروزه است که به دلیل رنگ منحصر به فرد خود شهرت بسیار بالایی دارد. این سنگ معادن مختلفی در جهان داشته که در این مطلب به آن اشاره کرده ایم.
فیروزه سنگ متولدین چه ماهی است؟
فیروزه اصلی ترین سنگ متولدین آذر ماه است که خواص بسیار بی نظیر و منحصر به فردی دارد. این سنگ در درمان بسیاری از بیماری های روحی و جسمی تاثیر گذار بوده و می تواند برای آرامش و آسایش افراد به خصوص متولدین آذر بسیار مفید و کاربردی باشد.