خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2024"  از "اسفند"

خاصیت انگشتر فیروزه
سنگ فیروزه از جمله سنگهای زیبا است که علاوه بر جنبه زینتی خواص متعددی دارد. این سنگ روی انواع انگشتر سوار می شود به همین دلیل می گویند انگشتر فیروزه خواص متعددی دارد.
تفاوت فیروزه کرمان و نیشابور چیست؟
بین فیروزه کرمان و نیشابور تفاوتهایی وجود دارد برای مثال فیروزه کرمان شفافتر و فیروزه نیشابور براق تر است در این مقاله به تفاوتهای این دو اشاره شده است.
فیروزه کوبی بیشتر در کدام منطقه مورد توجه است ؟
فیروزه کوبی از جمله هنرهای دستی قدیمی است که با قطعات فیروزه به صورت موزاییکی روی زیورالات یا ظروف قرار میگیرد و در شهرهایی مانند مشهد و نیشابور مورد توجه قرار دارد.
سنگ درمانی ، هرآنچه که باید بدانید
در طبیعت، بسیاری از سنگ‌های طبیعی گرانبها و نیمه قیمتی وجود دارد. آنها تنها از نظر ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند. سنگ‌ها علاوه بر زیبایی منحصر به فرد، دارای خواص درمانی و متافیزیکی خاص خود هستند. این اثر زیادی در ارزش اصلی یک گوهر طبیعی دارد. سنگ‌ها از جذاب‌ترین ابزارهای ساخت اکسسوری ها هستند. خواص سنگ‌های طبیعی به حدی است که حتی برخی آنها توانایی شفابخشی دارند.
آیا کاهش وزن موجب تغییر سایز انگشتر می‌شود؟
زمانی که رژیم می گیرید و وزن خود را کم می کنید، علاوه بر کوچک تر شدن شکم و صورت شما ممکن است انگشت های شما نیز سایزش تغییر کند و باریک تر شود. این مساله گاهی اوقات ممکن است ناراحت کننده باشد،